Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2012 14:46 - Балчик тази сутрин
Автор: ufff Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10754 Коментари: 32 Гласове:
34

Последна промяна: 17.03.2012 15:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


          Поизневерих малко на варненското море, но не е лошо понякога човек да си свери часовника по пейзажите на братските [:-))] морски градове. Балчик на хоризонтааа! Пълен напред!

image

Още е мъгливо. Нищо, скоро ще ни светне пред погледа.

image

"Ах, мореетооо! В мееен оставааа!"

image

Близки хоризонти.

image


Просветна.
image

Водата мами да топнеш краче в нея. Аа, не, студена е.

image

Я, "гъбка"!

image


Я, рибки!

image

Яхтеното пристанище още дреме:

image


image


Хората - и те. Единствените човешки фигури по улиците са тези:

image

image

image

Изпиваме си кафето с един великански батко. Какво като му е счупен носът!

image


Най-после живи хора! Рибарите се завръщат.

image

image


image

Не може да се разбере какво (и колко!) са хванали, но малко по-нататък се натъкваме на други рибари, които вадят от лодката си пластмасови каси с овързани в мрежички попчета. Заговаряме се и аз в залисията забравям да ги заснема.

По брега вече кипи усилен труд. Например чукане на камъни:
image


И един самотен романтик на кея:image

Романтично си е, спор няма.
image


Уви, идва време за довиждане. Последен поглед към балчишките скали. До скоро, Балчик!

image

image





Тагове:   Балчик,   морето,   хоризонт,   скали,


Гласувай:
34



1. marrta - ехоооо, съзряхме те край големия каменен човек,
17.03.2012 19:00
махаме ти)

Ех, моренце
цитирай
2. panazea - Домъчня ми за морето !
17.03.2012 19:25
Пак ще се срещнем !
цитирай
3. stela50 - Благодаря за разходката ... Хареса ми .
17.03.2012 21:11
Имам хубави спомени от Балчик ,чудесни снимки .
Поздрави !
цитирай
4. ufff - )))
18.03.2012 06:28
marrta написа:
махаме ти)
Ех, моренце


Вместо да ми махате отдалече, идвайте насам за колективно кафепиенееее!
Ехоооо!

{}
цитирай
5. ufff - Скоро ще е топло.
18.03.2012 06:33
panazea написа:
Пак ще се срещнем !


Задължително. Обади се.
;)

цитирай
6. ufff - Имам хубави спомени от Балчик, ч...
18.03.2012 06:37
stela50 написа:
Имам хубави спомени от Балчик ,чудесни снимки .
Поздрави !


Поздрави, звездице!
Пожелавам ти да идеш скоро пак.
)
цитирай
7. mitkaloto - Приятна разходка!Благодаря!
18.03.2012 09:09
Приятна разходка!Благодаря!
цитирай
8. ufff - Приятна разходка!Благодаря! ...
18.03.2012 09:26
mitkaloto написа:
Приятна разходка!Благодаря!

Благодаря ти! Поразходих се и аз по твоята страничка. Видях, че си снимал много чудесни места (и с доста по-добри фотографски умения от моите). Едни зимни картини изключително ме очароваха. Ще чакам подобна пролетна импресия. Поздрав!
цитирай
9. mitkaloto - Приятна разходка!Благодаря! ...
18.03.2012 09:41
ufff написа:
mitkaloto написа:
Приятна разходка!Благодаря!

Благодаря ти! Поразходих се и аз по твоята страничка. Видях, че си снимал много чудесни места (и с доста по-добри фотографски умения от моите). Едни зимни картини изключително ме очароваха. Ще чакам подобна пролетна импресия. Поздрав!

Благодаря за оценката,която даваш на един любител фотограф.И за пролетта ще има.Приятен ден!
цитирай
10. ufff - Благодаря за оценката, която ...
18.03.2012 10:02
mitkaloto написа:

Благодаря за оценката,която даваш на един любител фотограф.И за пролетта ще има.Приятен ден!

Хубава новина! Сигурна съм, че ще бъде великолепен постинг.
Приятни ден и разходки!;)
цитирай
11. sowhat - я,
18.03.2012 11:13
хаймана.
ех, че хубава разходка )))
цитирай
12. ufff - Зарадва ме)
18.03.2012 13:01
sowhat написа:
хаймана.
ех, че хубава разходка )))


Аха, виж кой го казва;););)
Чакам да ти се отвори повече свободно време, че да си скиторим колективно.
{}
цитирай
13. meiia - Някои
19.03.2012 10:51
са орисани на много море:).
А ние като си нямаме, ще четем за него:).
цитирай
14. marrta - от три дни вече ми се тръгва ама...
19.03.2012 19:05
http://vbox7.com/play:70f5b975&start=39&r=emb
цитирай
15. ufff - са орисани на много море:). А ние ...
19.03.2012 23:13
meiia написа:
са орисани на много море:).
А ние като си нямаме, ще четем за него:).

Е, аз все се надявам да ми станеш съгражданка;)
Ако пък вятърът те отвее на друго място (онова, красивото, което ми спомена веднъж), ще правим бартер)
цитирай
16. ufff - http://vbox7. com/play:70f5b...
19.03.2012 23:22
marrta написа:
http://vbox7.com/play:70f5b975&start=39&r=emb


Наистина. Усещане като да те е стегнала шапката и да имаш камъче в обувката едновременно.

("Морето малко плаши", маалко).
цитирай
17. alhimik1 - Хей, здравей Уфффей хех
20.03.2012 12:50
А бе, хубави снимки...ама малко на тагадък правени...вие само за риба ли дойдохте, бря хора?!? На Тузлата защо не отидохте, и с лечебна кал да си намажите болежките хе хе
Таня, този чичко със счупенея нос е Дионисий ;)...той стоеше навремето пред механа "Дионисополис", и га бяф млат дофтур си пийвах червено вино "Каберне"...от аванс на зарплата ))))))) Трябваше да снимаш и старата чешма на площада...за нея се говореше едно време, че който пийнел бистра водица рано сутрин ставал балчишки зет хехехехеех Иначе, благодаря ти за разходката, тук, под белите скали е болницата, бях я нарекъл "Белият лебед", и където работих 7-8 години ех...сега цун пу бузун ут миня хахаха идин стар мискинин )))))))))))))))
цитирай
18. ufff - ))))) Не бяхме за риба, а по други ...
20.03.2012 18:00
)))))
Не бяхме за риба, а по други дейности, ама да не се разправям сега пред цял свят.
Благодаря, че нарече снимките хубави. Аз нямам заслуга - просто натисках копчето;)
И през повечето време забравях да снимам.
Даваш ми страхотна идея - да се омажа с кал))). Супееер! ;) Но няма да се снимам, защото и без това не ще личи кой кой е
под маскировката.
Това за балчишките зетьове - не е мой проблем. Да си пийват и да си траят;););) Но нещо не видях навалица от мераклии край чешмата им. Май са минали на други питиета. Баткото без нос защо не държеше нищо винено, щом е Дионисий, а?
Благодаря за инфото!
{}
цитирай
19. aqualia - Обичам Балчик!
23.03.2012 13:08
Има чудесен простор ...
Благодаря ти за разходката!
цитирай
20. pevetsa - Ихаааааа, чудно е морето, искам да е ...
23.03.2012 13:39
Ихаааааа, чудно е морето, искам да е август вече, ... благодаря ти :)))))
цитирай
21. ufff - Наистина чудесен град
23.03.2012 16:25
aqualia написа:
Има чудесен простор ...
Благодаря ти за разходката!


Жалко, че не можем да ходим по-често там. Права си, много небе има в него.
Честита пролет, Aqualia!
цитирай
22. ufff - Благодаря, Певецо!
23.03.2012 16:29
pevetsa написа:
Ихаааааа, чудно е морето, искам да е август вече, ... благодаря ти :)))))


Пожелавам ти красиви августовски дни и нощи край морето (тук и по света)!
А засега - честита пролет! Да ти е щастлива.)
цитирай
23. elpidaa - липсва ми морето. . . беше ми приятно ...
23.03.2012 17:47
липсва ми морето
...

беше ми приятно :)
цитирай
24. ckarlet - Приказка е по морето! Вече ми липсва ...
23.03.2012 17:55
Приказка е по морето! Вече ми липсва и на мен!
Поздрави!
цитирай
25. alexs - "Поизневерих малко на вар...
23.03.2012 20:37
"Поизневерих малко на варненското море, но не е лошо понякога човек да си свери часовника по пейзажите на братските [:-))] морски градове. Балчик на хоризонтааа! Пълен напред!"
Пълен напред! към Бургас :))
Браво чудесни снимки! Поздрави!
цитирай
26. ufff - липсва ми морето. . . беше ми приятно ...
24.03.2012 00:42
elpidaa написа:
липсва ми морето
...
беше ми приятно :)


Здравей, Наде!
Мисля, че морето си е винаги с теб, защото го съдържаш. Пък и в поезията
"няма граници, няма ‘може би’ и ‘ако’" - ти го каза:)
И на мен ми беше драго, че погостува на страничката ми.
Пълен напрееед за реализация на желанията ти!
цитирай
27. ufff - Приказка е по морето! Вече ми липсва ...
24.03.2012 00:57
ckarlet написа:
Приказка е по морето! Вече ми липсва и на мен!
Поздрави!


Поздрави!
`Е това им е хубавото на блоговете (и особено на категория Туризъм), че можем да си покажем едни на други любими места - такива, каквито са в последните дни. Ти видя скорошен Балчик през моите очи, а аз - Троян през твоите. Супер!)
Благодаря ти!


цитирай
28. tili - Сега не ми казвай, че не сте
24.03.2012 01:23
похапнали миди при Каварна! Не вярвам:)))
Долу зимата, да живее лятото, та макар и едва напъпило!!!
цитирай
29. ufff - "Поизневерих малко на вар...
24.03.2012 08:31
alexs написа:
"Поизневерих малко на варненското море, но не е лошо понякога човек да си свери часовника по пейзажите на братските [:-))] морски градове. Балчик на хоризонтааа! Пълен напред!"
Пълен напред! към Бургас :))
Браво чудесни снимки! Поздрави!


))))
Alexs, не ме изкушавай с Бургас, че знаеш ли колко малко ми трябва... Едни от най-ценните ми приятели са бургазлии, но не само за това тача града ви. Там се чувствам в свои води. Бургас е един от най-бързоразвиващите се (към хубаво) градове.
Благодаря за идеята !))
Поздрави!
цитирай
30. ufff - :)
24.03.2012 08:42
tili написа:
похапнали миди при Каварна! Не вярвам:)))
Долу зимата, да живее лятото, та макар и едва напъпило!!!

До миди не стигнахме, но предната вечер имаше интересно балчишко меню. Впрочем не знам дали е от местната кухня. Гъби, пълнени с миниатюрни панирани късчета риба. Отгоре мрежичка кашкавал. Бях яла обратното - риба, пълнена с гъби, обаче този "модел" пробвах за пръв път. Хареса ми.
Да живеят всичките сезони,
щом хъс за приключения ни гони!).
Прегръдки, Тили!
цитирай
31. indi - Ехааа!:)
25.03.2012 01:04
Такава среднощна разходка из Балчик ми беше истинска изненада!:)Просветна!Благодаря за удоволствието!:)
{}
цитирай
32. ufff - Такава среднощна разходка из Ба...
25.03.2012 06:29
indi написа:
Такава среднощна разходка из Балчик ми беше истинска изненада!:)Просветна!Благодаря за удоволствието!:)
{}



Индииии! Време е да се разходиш там и ти!;););) Скоро!
{}
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ufff
Категория: Хоби
Прочетен: 591582
Постинги: 54
Коментари: 1214
Гласове: 6556