Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2009 08:52 - Отговарям ти
Автор: ufff Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6517 Коментари: 26 Гласове:
11

Последна промяна: 26.12.2010 18:50


Не знаех
за сатурновите дупки,
попадах в тях в неправилните дати.
Измъквах се .
Конци, мъгли, черупки,
условия -
от всичко си изпатих.

Аз днес се чувствам стара, празна, глупава,
а ти ме питаш имаш ли си място
по моите затрупани със трупове
(гримирани)
пространства в тясно ясното.

Зелена съм.
Вчернена и оранжева.
Пази ми свечеряването, лично е.
Неохраняемо
ако сърцето си вживя,
ще се опазя
от табелата "отличници".

Потеглям пак наопаки към себе си
и недочувам. Недовиждам си часа.
Реката губи се из бреговите хребети.
  Ръката ми
издърпва сноп коса:

от старата вода с безсмъртни лебеди
отново пак сама ще се спася.

 










Тагове:   победа,   зелена,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - добро утро уфи
24.10.2009 09:25
разстреля ме от упор.
ще ти пиша и по късно пак
цитирай
2. ufff - re: Sowhat
24.10.2009 09:32
sowhat написа:
разстреля ме от упор.
ще ти пиша и по късно пак


Можеш да ми пишеш (и звъниш) по всяко време. Ти си ми от приоритетните хора. И човек;)


цитирай
3. sowhat - за теб
24.10.2009 10:43
И по закона на Сатурн
навлизаща в обратното на стъпките
пречупена отвътре и наум
болях във облаци под кръпките
на всяко следващо : обичам
разстрелващо от упор безобразните
и безуспешни опити за вричане
донасящи ми нови празности.
Изхлузила мечти и кожа
оголена от всякакви очаквания
прелиствах тъжни невъзможности
от тук до там и наобратно,
в последното безумно търсене
загубила представи и понятия
най тъмно е пред всяко съмване
под безлюбовностни обятия.
Под изкорубени ръце
в изпразнени очи от смисъл
спасението е без цел
ако любов не е поискана.
цитирай
4. ufff - Това е
24.10.2009 11:22
точното изказване, sowhat!
Точ в точ!

Благодаря ти, страхотийнице!
цитирай
5. eola - Стана ми...
24.10.2009 11:49
сбръчкано - всяка мисъл носи такава тежест върху себе си, завличащо е! Дано тези тежести са паднали поне малко от теб!
цитирай
6. ufff - re: eola
24.10.2009 12:11
eola написа:
сбръчкано - всяка мисъл носи такава тежест върху себе си, завличащо е! Дано тези тежести са паднали поне малко от теб!


Написах този отговор на един приятел, който ми направи подарък. Но не ми стана по-малко сбръчкано.
Ще ми трябва голяааама тупалка за изтупване както на персоналните тежести, така и на персоналните ми "прахоляци".
Уф, че работа!
цитирай
7. sowhat - уфи , за теб е
24.10.2009 12:26
и заради теб е
обичам те
откакто дъщеря ми замина за бургас, нямам минути за да си чувам приятелите, което е много тъжно на този етап
но мога да ви пиша
цитирай
8. alhimik1 - еех, не съм в час...;)
24.10.2009 12:27
:)))но много ми харесва учителката...истина ти казвам...сбръчкан и тръгнал наопъки към себе си, но вживен...от крилото, знаеш...()
цитирай
9. martiniki - значи да ти взема тупалка ;)))
24.10.2009 14:03

може и да има по-големшки, и при метлата зад вратата - да е под ръка;)))

разсъмване следва - изизизззгревче желая
цитирай
10. ufff - re: Sowhat
24.10.2009 14:16
sowhat написа:
и заради теб е
обичам те
откакто дъщеря ми замина за бургас, нямам минути за да си чувам приятелите, което е много тъжно на този етап
но мога да ви пиша


Не за пръв път ми правиш такива подаръци, Ем!
Трогната и благодарна!
цитирай
11. ufff - Re: alhimik1
24.10.2009 14:19
alhimik1 написа:
:)))но много ми харесва учителката...истина ти казвам...сбръчкан и тръгнал наопъки към себе си, но вживен...от крилото, знаеш...()


Дано поне на теб не ти е сбръчкано, морски!;)
Знам за крилата и закрилата!
цитирай
12. ufff - re: martiniki
24.10.2009 14:24
martiniki написа:

може и да има по-големшки, и при метлата зад вратата - да е под ръка;)))

разсъмване следва - изизизззгревче желая


Идея си нямаш как ми липсвате - и ти, и тупалката ти, и метлата ти, и снарядите и т.н.
Ела, изизизизизизизгрей в пълно въоръжение!))))
цитирай
13. meiia - Пак си зелена..
24.10.2009 15:40
И понеже не мога да определя точно в кой нюанс си, ти написах това в отговор:

Друга гледна точка


От другата страна съм. Както винаги.
Мълча и съхранявам трезва ясотата ти.
Но сякаш вавилонски кули ти издигам.
Повтаряш ми, че думите убиват красотата.

Съгласна съм, но не на съглашеталства.
По разума се стъпва често и на криво.
А в сетивата има не едно предателство.
И аз те губя, мислейки, че те откривам.

И не понасяй в мене детските възторзи.
Сама си зная, че са белите ми оправдания.
Но отвътре в мен крещи отчаян морза:
Спасете ме от влюбване и подаяния!

От другата страна съм. И не го забравям.
Кръгът магически съм и отвън съм нищо.
Моят свят и твоят - лесно е за изговаряне,
но помежду им е такава адска пищност!

Залъгвам с голотата си горещите и факли.
Но не и теб! Да кажем, си ми равносметка.
Не се лъжи, по женски и да се оплаквам,
по мъжки си отивам. И си плащам сметката.






цитирай
14. ufff - re: meiia
24.10.2009 16:13
Ти не просто наля масло в огъня, ти изля всичкото масло.
Морзът ми се скапа, но продължавам с SOS-ите.

Направо си глътнах граматиката.
цитирай
15. dressy - уфициално
25.10.2009 08:25
отменям Сатруновите дупки!
цитирай
16. palisandar - Графитена, с аквамарин по ръбов...
25.10.2009 08:41
Графитена,
с аквамарин по ръбовете.
Бяла.
Жива.
Призори, по пладне
и на свечеряване
Сред поветица,
кукувича прежда
и броене.
Под Епсилон.
Отвъд и тук.




цитирай
17. ufff - re: dressy
25.10.2009 10:32
dressy написа:
отменям Сатруновите дупки!


Ех, че ме зарадва ама! Колко малко му трябва на човек. Една добра новина...
)
цитирай
18. ufff - re: palisandar
25.10.2009 11:11
palisandar написа:
Графитена,
с аквамарин по ръбовете.
Бяла.
Жива.
Призори, по пладне
и на свечеряване
Сред поветица,
кукувича прежда
и броене.
Под Епсилон.
Отвъд и тук.


Красива рисунка. Наистина жива отвсякъде. Аквамаринът по ръбовете е много вълнуващ - като сияние.
Благодаря ти за всичко това!
цитирай
19. daringrain - Цоп!
02.11.2009 12:57
Как не те е срам да скриеш това чудо от чудовища като мен? Не си познала... Намерих си го, мое си е! :) Говоря глупости, Уффелийо. Трябва да създадеш цикъл от Приказки за мен и към мен, започващи с "Щом", преминаващи през онази Картина и завършващи с това. Аз безкрайно очарована...
цитирай
20. ufff - re:daringrain
04.11.2009 07:59
daringrain написа:
Как не те е срам да скриеш това чудо от чудовища като мен? Не си познала... Намерих си го, мое си е! :) Говоря глупости, Уффелийо. Трябва да създадеш цикъл от Приказки за мен и към мен, започващи с "Щом", преминаващи през онази Картина и завършващи с това. Аз безкрайно очарована...


Срам ме е, паркирах се в ъгъла и не смея да дишам;)

В цикъл съм - ІІІ

тичам

тъчлинията е удължена
в моя чест
)))))
цитирай
21. alhimik1 - и аз тичам,
04.11.2009 15:02
но по сопи, тяхната чест;))
цитирай
22. ufff - re: alhimik1
04.11.2009 18:22
Важното е да има динамика, а не застой;)
))))
Здравей!
цитирай
23. soleilelle - на баронеса Мюнхаузен затова все й ...
09.11.2009 23:41
на баронеса Мюнхаузен затова все й върви по водни отпечатъци,и никой не може да я стигне,а пък сутрин(ама това е слух)си просва сандалите на слънце ,а пък то й ги взима назаем и скитори по разни небесни облачни спирали :)
Уффче,то и опакото ти е слънчево :)
цитирай
24. mamas - За да не попадаш в сатурнови дупки,
11.11.2009 08:52
най-добре е да не знаеш за тях. Приемаш ги като врата към други измерения, които покоряваш...като предишните.
Радвам се, че влязох тук. Не знам колко често ще мога да го правя, но винаги ще бъде празник.
Благодаря!
цитирай
25. ufff - re: soleilelle
12.11.2009 08:24
soleilelle написа:
на баронеса Мюнхаузен затова все й върви по водни отпечатъци,и никой не може да я стигне,а пък сутрин(ама това е слух)си просва сандалите на слънце ,а пък то й ги взима назаем и скитори по разни небесни облачни спирали :)
Уффче,то и опакото ти е слънчево :)


Баронесата явно е случила на слънце, инак - жална и майка. Че каквито слънца има... )
Благодаря за слънчевия коментар:)
цитирай
26. ufff - re: mamas
12.11.2009 08:32
mamas написа:
най-добре е да не знаеш за тях. Приемаш ги като врата към други измерения, които покоряваш...като предишните.
Радвам се, че влязох тук. Не знам колко често ще мога да го правя, но винаги ще бъде празник.
Благодаря!


Права си, mamas!Като не знаех за тях, ги мислех за обикновени ями по пътя и - скок-прескок! - от другата страна. А сега взех да разработвам стратегии;). Тюх!
{}
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ufff
Категория: Хоби
Прочетен: 591674
Постинги: 54
Коментари: 1214
Гласове: 6556