Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2011 06:16 - Дар и за мен
Автор: ufff Категория: Изкуство   
Прочетен: 23609 Коментари: 83 Гласове:
63

Последна промяна: 09.01.2011 09:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



      Всички хубави неща ми се  случват, когато не ги очаквам,  не ги търся, не правя нищо  "по въпроса", просто ей така си стоя най-спокойно :). 
Ето и сега. Неочакван, нетърсен   подарък. 
      Имам повод за черпене :)
Той е "Изкустводар 2011",  луксозно, сувенирно и скъпо (но не се продава) издание, събралo  на страниците си прекрасните творби на художници, фотографи, приложници и подкрепено  от кора до кора с откъси от... мои стихйта.
В тази чисто нова година.
Съставителите са се колебаели  между двама автори и се спрели на мен. Е, може просто да не са открили другия човек,  знам ли. ;) .
Чувствам се така, все едно си имам  нова книга. Вчера държах красивото подъръче в ръцете си и то топлеше, топлеше. Познавам се, ако не бях пуснала постинга за това днес, никога нямаше да го пусна(,
      Ще се радвам, ако  "Изкустводар 2011" стигне до някого  от вас по неведоми за мен пътища ).

Дотогава - ето няколко странички:



Морето е зелената ми улица.
Ще тръгна тихо, бавно, шапка килнал,
след облака си - сбъднат сън в зениците -
и  към звезда без право на помилване

                                            (из "Песента на сушавия капитан")


image


Глината си имала душа...

И бронзът има, и дървото - също.
Творбите ми са каменна гора,
която дланите в солена прах превръщат
с това безсилие - да уловя мига
и нетърпение - да властвам над нещата.
Как са смиря сърцето на мъжа
и само с пръсти да утихна вятъра?

                                                     (из "Скулпторът каза")

image



Засей ми море, любими,
засей ми море.
Там, при хълма с маслините
нашият свят ще спре.

                                    (из "Засей ми море")

image


тази бяла жена
по издъхващи стълби пристъпва
рони перли
играе с греха...
милостиво предават се
носталгичните крепости
бел епок на душата
фаберже на нощта
                            
(из "Бяла")

image




Тази есен е друга. Пълзи булевардът
по следите на ятото, скрило се в юга.
От небето - подгизнала мрачна мансарда -
струйки влага текат на деня ми в улука.
После връща се слънцето. Есента е двулика.
Пали нежни пожари от скръбта на листата.
Спотаява се в мен - миг преди да я викна -
чист и свят листопад. Тишина в старо злато.

                                                    (из *  *  *)

|
image




Детство
рови
из усмивката ти.
Тъй узрявам.
                         (из "Варна")

image



Хайде, стига толкова.


И защото радостта върви ръка за ръка с болката, искам да споменем с добро Татяна - искрен, талантлив, задушевен човек, която си отиде рано от света:
http://meiia.blog.bg/izkustvo/2011/01/06/tatiana.662879

Нямам подходящо посмъртно стихотворение, но имам нещо за живота:

Отвъдно очакване или епистоларно с красавеца Смърт

Този годеник често ми пише:

- Побързай, любима, отмина годината,
приготвил съм птици за срещата!

- Почакай, чаровнико, стана авария,
влязох в платното, насрещното...

- Не мога да чакам, обет си ми дала
да дойдеш, когато си смела.

- Ще дойда, разбира се, иска ли питане,
но... тъкмо си пия коктейла.

- Е, вече изминаха двайсет години,
не си ли допи питието?!

- Да, всичко изпих си (и хапчето даже),
забравих... лимон. За сърцето.

- Сега пък какво ти се случи, любима?
Сто пъти те търсих през зимата.

- Пуловер плетях ти, но нишките гниеха,
подсилвах ги с нова коприна.

- Хей, идваш ли? Лодка направих -
за двамата; чака в лагуната сънна.

- Спях и не чух. Сънувах Ирландия.
Там риж северняк ме целуна.

- Сонет ти написах, отрова ти пратих, -
създадох нов вид мухоморка.

- Не могааа!
                   В момента прелиствам си Селинджър,
Багряна, Сервбнтес и Лорка:
важно е, трябва да зная със сигурност
това ли е точната лодка.

- Горя в нетърпение, пратих ти облаци,
белязах ти пътя със знаци.

- Да, за пътя тренирам,
                                     ловувам лавини
с примамка
                   от щипки на раци.
Ще дойда, любими, след хиляда години,
когато земята ми трап е,
щом мина през всички нелепи сюжети
с любов ще танцувам из твоите шепи,
но сега... с теб не ми се играе.

                                                  2006 г.




Тагове:   дар изкустводар,


Гласувай:
63



1. yotovava - Чудесен дар, мила,
07.01.2011 06:37
благодаря ти, че го сподели с нас.
Валя :))))))))))))))))))
цитирай
2. ufff - yotovava
07.01.2011 06:47
yotovava написа:
благодаря ти, че го сподели с нас.
Валя :))))))))))))))))))


Обикновено нямам такива навици, Валюшо. Всичко най-хубаво и най-лошо тая в себе си, но понякога не се въздържам на "волната програма" (по един виц).
Благодаря, че споделяш радостта ми!
цитирай
3. naidobriq - Браво ufff....
07.01.2011 07:00
Радвам се за теб...Още съм сънена но първо това прочетох,и си казах че днес ще ми върви ,защото е нещо хубаво,положително..
Моите поздравления.
Ани...
цитирай
4. evilyosha - Уффф. че красивооооооооо :)))))))
07.01.2011 07:19
Нека ти, нека ти, нека! Толкова ти се радвам :)))))) и
... аз пък тъй узрявам!
Поздрав ти, целувки и топъл гуш!
цитирай
5. veninski - Поздрави и от мен!
07.01.2011 07:28
Поздрави и от мен!
цитирай
6. martiniki - Това е просто чудесно! Браво! Новината е супер, да ти е лирична година!
07.01.2011 07:37
Поздравления, Таня, и за мен е дар, само да мога да го докопам някак! Имаш книга - така е!
цитирай
7. razkazvachka - ООООО! Това е повод за кеф и кеф и кеф!
07.01.2011 08:36
Мечта е! Поздрав!
цитирай
8. nicodima - Честито, Уфи!
07.01.2011 09:35
Може би ще се добера до него... то си е дар не само за тебе, красиво е направено...
Имам си агенти : ))...
Поздрави!
цитирай
9. eien - Не само Коледните празници ни даряват с радост и усмивки, следновогодишните-също!
07.01.2011 10:21
Каква чудесна новина. За нея - 1 милион рози и оше толкова добри думи! Радвам се мнооооогооооооо!
цитирай
10. giminibilibob - Поздравления!!!
07.01.2011 10:51
Толкова прекрасни стихове ни подаряваш с този красив постинг! Невероятни! Това се казва подарък и за нас! Цяла година все такива новини и подаръци като тази книга да получаваш!
А последното стихотворение....нямам думи - чудесно е!
цитирай
11. rumyrayk - За много години, уффиии,
07.01.2011 11:08
страхотно подаръче! Още много такива и все по-големи през новата година:)
цитирай
12. pevetsa - ПРЕКРАСНА НОВИНА
07.01.2011 11:57
Твоята радост е и моя РАДОСТ, ЧЕСТИТО, и ЗДРАВА да си ..
цитирай
13. wonder - Ахх, ти си чудна... Пулсираща нота...
07.01.2011 11:58
Много красота, която си обгърнала словоелейно и СъТвореното свети.
Хармония, която връща слънцето. :)))
цитирай
14. sowhat - честито да ти е уфииииииииииии ...
07.01.2011 12:13
честито да ти е уфииииииииииии
още много такива подаръци да имаш.
прегръщам те най сърдечно ))))))
цитирай
15. aja - Изкуство при изкуството!
07.01.2011 13:10
...чета те отдавна и определено знам за какво говоря...авторите просто са открили точния човек...преливащи от радост поздравления от мен!
И...неведоми,но...достигащи пътища ти пожелавам!
цитирай
16. prashinka - Красиво, красиво, красиво!
07.01.2011 15:21
Нека цялата година да ти бъде празник, Таничка!

И да ти бъде топло и в най-снежните дни!

Прегръдка от семейството на прашинките :)
цитирай
17. bizcocho - Че това е страхотно! И картините са ...
07.01.2011 17:13
Че това е страхотно! И картините са хубави! А и творбите ти/откъсите/ съвсем прилягат на картините!Честита радоооост! Разбира се, че е като да си издала книга! :)))
цитирай
18. bizcocho - Нищо не споменах в първия ми коме...
07.01.2011 17:16
Нищо не споменах в първия ми коментар за починалата поетеса, но....:((((((
Излезнах от постинга и ми стана гузно и се върнах... :(
Мир на душата и'!
цитирай
19. stela50 - Прекрасен подарък ...Много е вълнуващо ,радвам се за
07.01.2011 17:46
споделената радост и успех .Надявам се да мога да го вида
и с гордост да споделя чии са стиховете ...
Поздрави и прегръдки !
цитирай
20. magicktarot - Честито! Много е красиво изданието,
07.01.2011 17:48
пожелавам ти още много такива издания!:) При мен е почти сигурно, че ще стигне:)
цитирай
21. lion1234 - Честито!
07.01.2011 18:28
Великолепен дар - и стиховете, и картините са чудесни! Нека този летящ старт бъде само началото на една безкрайна върволица от такива прекрасни случвания!
цитирай
22. frina - Уффф, добре, че не са открили другия.:Р
07.01.2011 19:13
Разкошно, чувствено и стилно - брависимо.:)))
цитирай
23. evilyosha - и аз така
07.01.2011 19:13
bizcocho написа:
Нищо не споменах в първия ми коментар за починалата поетеса, но....:((((((
Излезнах от постинга и ми стана гузно и се върнах... :(
Мир на душата и'!

И стихът ти, Танечка за този жених, дето всички ни чака...
Да почива в мир!
цитирай
24. tili - Чудесно!
07.01.2011 19:29
Благодаря за удоволствието и честито!
цитирай
25. slavimirgenchev1953 - Това е повече от
07.01.2011 20:53
собствена стихосбирка, защото ще достигне не само до хора, които също пишат стихове. Поздравления!
цитирай
26. injir - Чудесно! Честито!
07.01.2011 22:39
Чудесно! Честито!
цитирай
27. monaliza121 - Честито и от мен!
08.01.2011 00:58
Когато не очакваш е още по приятно.:)))
цитирай
28. kometapg - Чудесен подарък! Поздравления!:)
08.01.2011 01:31
Чудесен подарък! Поздравления!:)
цитирай
29. bogolubie - Поздрав и от мен!
08.01.2011 06:29
Желая ти още много радости и успехи в живота!
цитирай
30. palisandar - Мят сламена капела ! Бррра ! Ух, у...
08.01.2011 18:52
Мят сламена капела ! Бррра ! Ух , уффффи ! :))))
цитирай
31. eleonoraknyazheva - Браво! Наистина много хубаво!
08.01.2011 19:42
:)))
цитирай
32. indi - Кеф!:)
08.01.2011 23:37
Напълно заслужен дар! Наистина, винаги така става- когато човек нищо не очаква..И е най- сгряващо и радващо сърцето тогава! Щастлива съм за теб, Прелест!:) {}
цитирай
33. ufff - naidobriq
09.01.2011 08:27
naidobriq написа:
Радвам се за теб...Още съм сънена но първо това прочетох,и си казах че днес ще ми върви ,защото е нещо хубаво,положително..
Моите поздравления.
Ани...


Ани, тази година започна добре за повечето ми приятели. Пожелавам ти и за теб да е такава! Осъществявай мечтите си, без да жертваш нищо от своето достойнство. Чудесна си!

Благодаря ти.
цитирай
34. ufff - evilyosha
09.01.2011 08:53
evilyosha написа:
Нека ти, нека ти, нека! Толкова ти се радвам :)))))) и
... аз пък тъй узрявам!
Поздрав ти, целувки и топъл гуш!


Благодаря, Йони! Май е вярно, че качеството на узряване зависи от "подхранването" в детска възраст.;)
{} {} {}


evilyosha написа:
bizcocho написа:
Нищо не споменах в първия ми коментар за починалата поетеса, но....:((((((
Излезнах от постинга и ми стана гузно и се върнах... :(
Мир на душата и'!

И стихът ти, Танечка за този жених, дето всички ни чака...
Да почива в мир!


Не се чувствай гузна, защото това момиче е от хората, които биха искали живите да са щастливи. Тя беше най-добрата приятелка на Мея. Не знам дали е редно приятелствата да се степенуват, но може да се каже, че съдбата е била мъдра да ги срещне преди много години - две мълчаливки, които бъбрят само чрез писаното слово и останалите изкуства (ти не знаеш какви пана само умее да тъче Мея, какви изящни предмети излизат изпод ръцете `и, как рисува! Сега ще ме бие, че я издадох;) ) Стават си коректив една на друга - честно мнение, никакви подлизурщини, само истинското мнение. Може би затова приятелството им просъществува и след като Татяна заживява в друга точка на белия свят.
Сега, отвъд, да `и е топло в светлото!
цитирай
35. ufff - Благодаря!
09.01.2011 09:15
veninski написа:
Поздрави и от мен!


И от мен за теб! )
цитирай
36. ufff - Виж ти!
09.01.2011 09:37
martiniki написа:
Поздравления, Таня, и за мен е дар, само да мога да го докопам някак! Имаш книга - така е!


Пък аз се чудех защо ми предсказаха в кафенето... нова книга. Хм!
Дано поне другите пророчества не се сбъднат, толкова дарове няма да мога да понеса, ще ми се пръсне сърцето ).
цитирай
37. ufff - razkazvachka
09.01.2011 10:22
razkazvachka написа:
Мечта е! Поздрав!


Точно за такава мечта не ми беше хрумвало, но Синята птица кацва, когато тя си реши;), така е по-интересно. Нека да се появи при всички, край които "Лукоморья больше нет".
А от теб да не си тръгва изобщо!

цитирай
38. ufff - nicodima
09.01.2011 13:09
nicodima написа:
Може би ще се добера до него... то си е дар не само за тебе, красиво е направено...
Имам си агенти : ))...
Поздрави!


)
Поздрави и за теб! Благодаря ти, че се зарадва заедно с мен!
Да ти се връща многократно (и отстъпи ми малко агенти, моля те!;) )


цитирай
39. ufff - eien
09.01.2011 13:25
eien написа:
Каква чудесна новина. За нея - 1 милион рози и оше толкова добри думи! Радвам се мнооооогооооооо!


Благодаря, мила eien! Във Ваша чест пускам http://vbox7.com/play:bfea47ed
и Ви поздравявам с нея.
Само добро да срещате!

цитирай
40. ufff - giminibilibob
09.01.2011 15:47
giminibilibob написа:
Толкова прекрасни стихове ни подаряваш с този красив постинг! Невероятни! Това се казва подарък и за нас! Цяла година все такива новини и подаръци като тази книга да получаваш!
А последното стихотворение....нямам думи - чудесно е!

От все сърце ми се ще твоите подаръци да са повече. Ако издадеш книга - пу! да съм сред първите читатели (това също би ми било голям подарък).
Благодаря за добрите думи!
цитирай
41. ufff - Ура!
09.01.2011 16:29
rumyrayk написа:
страхотно подаръче! Още много такива и все по-големи през новата година:)


Радвам се, че и теб не е забравил Дядо Мраз, Ру!
Много щастие да изживеете ей тука: http://www.petnoto.com/events

Viva Клуб 12! Никога не съм виждала по-красиви портокали!
цитирай
42. ufff - Певецо,
09.01.2011 16:44
pevetsa написа:
Твоята радост е и моя РАДОСТ, ЧЕСТИТО, и ЗДРАВА да си ..


не са чак толкова много хората, които умеят да изрекат думите "твоята радост е и моя радост". Затова - чувствам се щастливка. Благодаря ти от все сърце и ти пожелавам да чуваш същите за себе си от много, много хора!
цитирай
43. anastasiia - Стиховете
09.01.2011 17:55
така стилно и красиво допълват картините!
Поздравления!...
Успешна година!:)
цитирай
44. aqualia - Е, на това казвам стил и изящество!
09.01.2011 18:38
Да пребъдеш и ти и другите творци, и да ви е честито!
цитирай
45. ufff - wonder
09.01.2011 22:18
wonder написа:
Много красота, която си обгърнала словоелейно и СъТвореното свети.
Хармония, която връща слънцето. :)))


Бели, красиви думи, стоплиха ме. Благодаря, Дела! Стъпвам благоговейно край онези картини и не смея да дишам. Сигурна съм, че си изпитвала това.
Много подаръци и за теб - от хубави по-хубави!
цитирай
46. ufff - sowhat
09.01.2011 22:36
sowhat написа:
честито да ти е уфииииииииииии
още много такива подаръци да имаш.
прегръщам те най сърдечно ))))))


)))
Съгласна! Аз да имам много, но при условие ти да получиш повече подаръци от мен!
А най-хубавите подаръци знаеш кои са - да са здрави децата ни, близките ни, приятелите ни и всеки от тях през следващите години да е по-щастлив от предишните. Все повече и повече!
цитирай
47. alhimik1 - О, за мен не е изненада, Уффф...добрите хора, рано или късно, ги възнаграждават:))
10.01.2011 11:55
Но това си е страхотно красив подарък...душата ти трябва да лети...това е повече от стихосбирка...красиви картини съчетани с умни стихове...и истинни.

Док
цитирай
48. meiia - Много
10.01.2011 17:05
хубаво съчетание между визия и текст! Честито и радости да ти донесе!
Видя ли сега, оказва се, че позитивното мислене е, всъщност, немислене:). Когато хич не го очакваш, даже и хабер си нямаш за него, нещото си идва самичко:))
Повече такива блага!:)
цитирай
49. ufff - aja
12.01.2011 02:13
aja написа:
...чета те отдавна и определено знам за какво говоря...авторите просто са открили точния човек...преливащи от радост поздравления от мен!
И...неведоми,но...достигащи пътища ти пожелавам!


Aja, не знам дали съм точният човек, но със сигурност илюстрациите по тези страници карат душата ми да си дойде точно на място. И на теб пожелавам щастливо пристигане по всички пътища, които поемеш, и същото за онези, които са тръгнали към теб!
Много ме зарадва! Благодаря ти!
цитирай
50. ufff - Прашинковииии!
12.01.2011 02:17
prashinka написа:
Нека цялата година да ти бъде празник, Таничка!

И да ти бъде топло и в най-снежните дни!

Прегръдка от семейството на прашинките :)


Срещите с вас са ми празник! Благодаря ви! Прегръдки за всички и нагушкване на малкото ТаУшанче! ))
цитирай
51. andromen - ...
12.01.2011 12:26
Браво! Изискано и талантливо!....
Дай Боже всекиму !
цитирай
52. miracles - Поздравления!!!
12.01.2011 13:57
‎"Времето и вечността били сестри, но много различни: времето непрекъснато раждало, а вечността била безплодна, но когато някое от децата на времето се оказвало много хубаво, вечността го обиквала и осиновявала..."Самуил Маршак
При Вас има много за осиновяване :)
Много вдъхновение, полет на фантазията, красота и светлина да ви съпътстват през 2011г!
цитирай
53. ufff - bizcocho
12.01.2011 19:05
bizcocho написа:
Че това е страхотно! И картините са хубави! А и творбите ти/откъсите/ съвсем прилягат на картините!Честита радоооост! Разбира се, че е като да си издала книга! :)))


Благодаря, мила! Пожелавам много радост и на теб в новата година! Да ти е празнична през цялото време;) И здрава, здрава!

bizcocho написа:
Нищо не споменах в първия ми коментар за починалата поетеса, но....:((((((
Излезнах от постинга и ми стана гузно и се върнах... :(
Мир на душата и'!


Не тъгувай. Татяна е в мир и светлина. Благодаря, че я спомена.

цитирай
54. ufff - stela50
12.01.2011 19:11
stela50 написа:
Прекрасен подарък ...Много е вълнуващо ,радвам се за споделената радост и успех .Надявам се да мога да го вида
и с гордост да споделя чии са стиховете ...
Поздрави и прегръдки !


Звездице, пожелавам и на теб такива подаръци или каквито искаш). Ще се радвам, ако екземпляр от това издание попадне някак при теб. Тогава ще е все едно, че сме ти дошли на гости - аз и онези чудесни майстори на изкуството.
Здравей!
цитирай
55. ufff - magicktarot
13.01.2011 08:16
magicktarot написа:
пожелавам ти още много такива издания!:) При мен е почти сигурно, че ще стигне:)


Здравей! Благодаря за дообрите думи. Желая ти най-щастливите неочакваности!
Дано стигне, радостта ми ще е двойна.
)


цитирай
56. ufff - lion1234
13.01.2011 18:56
lion1234 написа:
Великолепен дар - и стиховете, и картините са чудесни! Нека този летящ старт бъде само началото на една безкрайна върволица от такива прекрасни случвания!


Здравей, Джош! Благодаря, че се зарадва заедно с мен! Тебе съм те "помирисала" от първо четене, че си страхотен човек. Блазе им на приятелите ти! И за мен (както за теб) старата 2010 не беше особено добра година - с много загуби на близки хора или просто на свестни хора, макар не толкова близки. И десетки разочарования. Но важното е не какво е било, а какво предстои.
Затова - и на теб да ти е пълна с подаръци Новата! Но само с такива, каквито ще те зарадват).
цитирай
57. ufff - frina
13.01.2011 23:50
frina написа:
Уффф, добре, че не са открили другия.:Р Разкошно, чувствено и стилно - брависимо.:)))


Не знам дали е било за добро, но в подобни случай една приятелка казва: "Така е трябвало да стане. Когато едно нещо е назрявало да се случи, то се случва".
Благодаря ти за стимулиращите думи!
:)
цитирай
58. ufff - tili
14.01.2011 00:13
tili написа:
Благодаря за удоволствието и честито!

Благодаря, Тили, да ти се връща;)
Една много успешна година за теб!
цитирай
59. ufff - slavimirgenchev1953
14.01.2011 00:21
slavimirgenchev1953 написа:
Това е повече от собствена стихосбирка, защото ще достигне не само до хора, които също пишат стихове. Поздравления!

Признавам си, Слави, не бях поглеждала от този ъгъл, но да - прав си, ще стигне до най-различни хора, ура! Обаче медалът си има две страни. Бъди сигурен, че е имало телефонни звънци с реплики от типа на "що пък точно тая!", "ей, не помните ли, че ви препоръчах еди-кого си, пък вие...", "вземете си бележка и да не се повтаря!" Знаеш как е ...;)
))))
цитирай
60. ufff - injir
14.01.2011 00:30
injir написа:
Чудесно! Честито!


Ура! Радвам се, че ти хареса!
Благодаря и здравей!
)
цитирай
61. meiia - Нека ти, нека ти, нека! Толкова ти се ...
15.01.2011 13:27
ufff написа:
evilyosha написа:
Нека ти, нека ти, нека! Толкова ти се радвам :)))))) и
... аз пък тъй узрявам!
Поздрав ти, целувки и топъл гуш!


Благодаря, Йони! Май е вярно, че качеството на узряване зависи от "подхранването" в детска възраст.;)
{} {} {}


evilyosha написа:
bizcocho написа:
Нищо не споменах в първия ми коментар за починалата поетеса, но....:((((((
Излезнах от постинга и ми стана гузно и се върнах... :(
Мир на душата и'!

И стихът ти, Танечка за този жених, дето всички ни чака...
Да почива в мир!


Не се чувствай гузна, защото това момиче е от хората, които биха искали живите да са щастливи. Тя беше най-добрата приятелка на Мея. Не знам дали е редно приятелствата да се степенуват, но може да се каже, че съдбата е била мъдра да ги срещне преди много години - две мълчаливки, които бъбрят само чрез писаното слово и останалите изкуства (ти не знаеш какви пана само умее да тъче Мея, какви изящни предмети излизат изпод ръцете `и, как рисува! Сега ще ме бие, че я издадох;) ) Стават си коректив една на друга - честно мнение, никакви подлизурщини, само истинското мнение. Може би затова приятелството им просъществува и след като Татяна заживява в друга точка на белия свят.
Сега, отвъд, да `и е топло в светлото!


Прочетох случайно, не по логиката на дискусията и отзивите, изведнъж си мярнах и името. Сълзи ме задавиха. Благодаря ти, Таня за другата Таня. Приятелство е и това, което сега правиш и изобщоо си осмислила. Не трябва никой да се чувства гузен, защото няма виновни. Нещата са такива, каквито са и ги решават свише. Вярно, тъжно е, но аз вярвам, че видимата ни реалност е една мъничка част от реалността изобщо. Таня живя много интензивно, помогна на много хора буквално и като внесе светлина в живота им със своите представи и усещания за нещата, а после с творчески и сега вероятно е в светлина. А дали аз се изразявам и другояче,освен с думите, да, но е само хоби. Таня е пристрастна, за което и благодаря1:)
цитирай
62. ufff - monaliza121
16.01.2011 08:19
monaliza121 написа:
Когато не очакваш е още по приятно.:)))


Да, Мона Лиза, когато човек очаква нещо, се губи половината удоволствие в чакане).
{}
цитирай
63. ufff - kometapg
16.01.2011 08:21
kometapg написа:
Чудесен подарък! Поздравления!:)


Яаааа, една комета ми е дошла на гости! Здравей!)
Благодаря ти! Да ти се връща умножено!
цитирай
64. ufff - bogolubie
16.01.2011 08:23
bogolubie написа:
Желая ти още много радости и успехи в живота!


А аз ти благодаря за постингите с толкова добри послания в тях! Бъди щастлива и много успехи за теб!
цитирай
65. ufff - palisandar
16.01.2011 08:30
palisandar написа:
Мят сламена капела ! Бррра ! Ух , уффффи ! :))))


Няма пък, ти си брррра!)))) Поради което ти пожелавам в близките сто години не в по един, ами в по три изкуствогодишника да присъстваш!

Буффф!
цитирай
66. ufff - eleonoraknyazheva
16.01.2011 08:34
eleonoraknyazheva написа:
Браво! Наистина много хубаво! :)))


Радвам се, че ти хареса, Ели! Аз пък бих се радвала следващият Изкустводар да е с твои неща.
Една щастлива година да ти е, а след нея - пак така! Щастлива и успешна!
)


цитирай
67. ufff - indi
16.01.2011 08:44
indi написа:
Напълно заслужен дар! Наистина, винаги така става- когато човек нищо не очаква..И е най- сгряващо и радващо сърцето тогава! Щастлива съм за теб, Прелест!:) {}


Инди, най-хубавите приказки са неочакваните, ти по-добре от мен знаеш;)
{} {} {}
Благодаря ти от все сърце!
цитирай
68. ufff - anastasiia
16.01.2011 09:08
anastasiia написа:
така стилно и красиво допълват картините!
Поздравления!...
Успешна година!:)


Благодаря за милия отзив, Анастасия! Какво хубаво име имаш! На късмет да ти е!)

Поздрав с това:
http://www.youtube.com/watch?v=Tey1l0egz6E
цитирай
69. ufff - aqualia
16.01.2011 09:11
aqualia написа:
Да пребъдеш и ти и другите творци, и да ви е честито!


Да сме здрави и да ни има!;)
За да можем да се радваме на изкуството на другите!
Благодаря ти за хубавото пожелание! Да ти се сбъдват мечтите!
{}
цитирай
70. ufff - alhimik1
16.01.2011 09:33
alhimik1 написа:
О, за мен не е изненада, Уффф...добрите хора, рано или късно, ги възнаграждават:)) Но това си е страхотно красив подарък...душата ти трябва да лети...това е повече от стихосбирка...красиви картини съчетани с умни стихове...и истинни.
Док


Док! Не знам дали съм добра, но със сигурност не се опитвам да се представям за нещо, което не съм. Ако нещата ми имат кусури, значи са се метнали на мен). Надушвам неискрените творци от сто километра и затова ги чета рядко. (
Може повредата да е в моя телевизор, но напъните ме дразнят.
()
цитирай
71. magnoliya - Ех,
16.01.2011 10:08
много красив и стойностен постинг! Насладих се на нещо много хубаво, благодаря ти! Приятен неделен ден!
цитирай
72. ufff - meiia
16.01.2011 10:10
meiia написа:
хубаво съчетание между визия и текст! Честито и радости да ти донесе!
Видя ли сега, оказва се, че позитивното мислене е, всъщност, немислене:). Когато хич не го очакваш, даже и хабер си нямаш за него, нещото си идва самичко:))
Повече такива блага!:)


Да, май това ще се окаже - немислене. )))) веднъж се чудех дали нямам някаква шопска жилка (историята не посочи доказателства), ама по начало "най мразим да мислим" ))))) А на теб ти следва дърпоушие. Постарай се в близките месец-два да НЕ помислиш по ОНЯ въпрос, щото му е време). Работата се опече!
))))

meiia написа:
... А дали аз се изразявам и другояче, освен с думите, да, но е само хоби. Таня е пристрастна, за което и благодаря1:)


Че кой не бе бил пристрастен към изящни предмети на изкуството, изработени ръчно с много търпение и обич. Ъ?
Мда, пристрастна съм! И пристрастена.
цитирай
73. ufff - andromen
16.01.2011 10:19
andromen написа:
Браво! Изискано и талантливо!....
Дай Боже всекиму !


Прекрасно пожелание: Дай Боже всекиму! Гласувам "за".

Благодаря ти!
цитирай
74. ufff - miracles
16.01.2011 10:22
miracles написа:
‎"Времето и вечността били сестри, но много различни: времето непрекъснато раждало, а вечността била безплодна, но когато някое от децата на времето се оказвало много хубаво, вечността го обиквала и осиновявала..."Самуил Маршак
При Вас има много за осиновяване :)
Много вдъхновение, полет на фантазията, красота и светлина да ви съпътстват през 2011г!


Ох, че хубаво! Почувствах се като в магия. Добра магия. Благодаря за вълшебните думи, miracles! Да Ви се случи най-хубавата приказка!
цитирай
75. ufff - magnoliya
16.01.2011 10:25
magnoliya написа:
много красив и стойностен постинг! Насладих се на нещо много хубаво, благодаря ти! Приятен неделен ден!


И аз ти благодаря за цветните подаръци, които ни правиш. Да отгледаш цвете е велико изкуство, а да го споделиш с другите е двойно удоволствие.
{}
цитирай
76. petra111222 - Прекрасно! Честито!
17.01.2011 14:53
Прекрасно! Честито!
цитирай
77. ufff - petra111222
17.01.2011 21:21
petra111222 написа:
Прекрасно! Честито!


Благодаря, мила! Да ти се връща! Ама много пъти!

{}
цитирай
78. adrianaza - Честито, радвам се за теб! :)) А тази ...
09.02.2011 14:06
Честито, радвам се за теб! :)) А тази книга къде може да се намери? С каква цел е правена, ако не е за продажба?
цитирай
79. ufff - re: Adrianaza
09.02.2011 19:35
adrianaza написа:
Честито, радвам се за теб! :)) А тази книга къде може да се намери? С каква цел е правена, ако не е за продажба?



Здравей, Adrianaza! Благодаря ти! Много мило, че си забелязала това издание. Освен албум с произведения на изкуството и стихове, то съдържа също седмични календари на страниците си, а и афоризми, оформени като бизнессъвети. Фирмата, която го продуцира, го подарява като сувенир на своите партньори, клиенти, някои вип-персони и приятели.

С поздрав!
цитирай
80. hel - Това е прекрасно случване! Бъди ...
16.02.2011 02:18
Това е прекрасно случване!
Бъди щастлива Уф!
цитирай
81. ufff - re: hel
16.02.2011 17:19
hel написа:
Това е прекрасно случване!
Бъди щастлива Уф!


Да ти се връща приумножено, Хел! Благодаря ти!
цитирай
82. qbylkovcvqt - Страхотно! Подаръкът ти е н...
09.03.2011 23:31
Страхотно!

Подаръкът ти е невероятен!

И стиховете са вълшебство /не е случаен изборът!/ и картините са магия...
цитирай
83. ufff - re: qbylkovcvqt
10.03.2011 15:56
qbylkovcvqt написа:
Страхотно!
Подаръкът ти е невероятен!
И стиховете са вълшебство /не е случаен изборът!/ и картините са магия...


Много ме трогна, Ябълков цвят! Пожелавам ти дарове, които да ти донесат вълшебства!
{}
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ufff
Категория: Хоби
Прочетен: 594893
Постинги: 54
Коментари: 1214
Гласове: 6556