Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2012 21:20 - Скъпоценности от морето
Автор: ufff Категория: Хоби   
Прочетен: 8051 Коментари: 22 Гласове:
33


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



image
       Как да нарека това камъче: "Бумерангът " или "Запетайката"? Я по-добре Запетайката, че след нея обикновено следва нещо:). 

(продължение на предишната част)

Ето още от "скъпоценните" ми камъни, събрани същия ден. При тях се беше гушнало  едно охлювче. Дожаля ми да го изхвърля:
image

Керемидка и мидичка, "изцапани" с водорасли. Така са по-красиви:
image

Когато имате такива приятни материали в ръцете си, не се ли изкушавате да си поиграете на "Плажен конструктор"? На мен не ми достигна въображение, та скалъпих само една пеперуда:

imageimage

Това, че пеперудата има заешки уши, при добро желание  може да се приеме за  оригинален елемент на дизайнерското решение.:)

А следващото какво е? Сещате ли се?

image




......................................................................................................................................................................


Странно, тъгувам за Март. Беше хубав месец. Съвсем сериозно.

следва продължение




Тагове:   камъни,   март,   Плажът,   ах - морето,


Гласувай:
33



Следващ постинг
Предишен постинг

1. injir - Впечатлиха ме твоите скъпоценн...
06.04.2012 22:19
Впечатлиха ме твоите скъпоценности.:)
цитирай
2. ufff - Впечатлиха ме твоите скъпоценн...
06.04.2012 22:36
injir написа:
Впечатлиха ме твоите скъпоценности.:)


Здравей! Пълно е с тях край морето, някой път може да отидем заедно да събираме:)
цитирай
3. martiniki - :)) супер скъпоценности
07.04.2012 19:04
знам си аз,ч е вие край морето ги копаете брилянтите и сапфирите, рубините и смарагдите;))

Да не е крокодилче?
цитирай
4. ufff - )))
07.04.2012 19:16
martiniki написа:
знам си аз,ч е вие край морето ги копаете брилянтите и сапфирите, рубините и смарагдите;))

Да не е крокодилче?



Казваш "вие" така, сякаш не си баш морячка). Жалко, че фотоапаратът ми е вече толкова скапан, та лови всеки отблясък и го "слага" не където трябва, май по-добре ще е да снимам с джиесема(.
Смарагди да искаш))!

Беше зелен ездач;), ама оттук не личи. Както и да е. Ако пусна друг постинг (някой път), ще разкажа и за стъкления амбалаж.
(Няма пъъък, ваш`та пролет е по-хубава от наш`та. Наш`та малко се насмръчкули сякаш).

Утре да поздравиш от мен цветенцата у вас с празника!
{}
цитирай
5. martiniki - ааа, язди динозавър!
07.04.2012 19:32
:))

Ще поздравя дръвченцето:), днес му е пък рождение - те, двамата с Лидия;))
цитирай
6. ufff - :))Ще поздравя дръвченцет...
07.04.2012 19:37
martiniki написа:
:))

Ще поздравя дръвченцето:), днес му е пък рождение - те, двамата с Лидия;))


Верно? Ваай! Почвам да звъня наред!)
цитирай
7. vladun - Тъгувай за март, копней за май, к...
07.04.2012 19:38
Тъгувай за март, копней за май, както е казал поетът;):)
цитирай
8. ufff - Тъгувай за март, копней за май, к...
07.04.2012 20:10
vladun написа:
Тъгувай за март, копней за май, както е казал поетът;):)


Хубаво го е казал този поет - от май до лятото е една крачка и... две ръце разстояние) Една все не достига.
Хубави празници да са ти, Влади!

цитирай
9. indi - Палма,нали?
07.04.2012 20:26
От омилостивени парченца стъкло..Любовта и ласките на морето са загладили остротата и са ги правърнали в скъпоценни камъчета..:)Когато съм край морето и аз обичам да си събирам такива съкровища,обезателно се връщам с едно пликче подобни.Имам си един нещокатобуркан,нещокатоаквариум,пълен с мидички,камъчета и дори няколко малки шишарки от секвоя..:)
А пеперудите са наистина дизайнерска ювелирна композиция!Вземи направи една кутия за скъкровища,облепена с такива пеперуди ,цветя и прочие от мидички и морски дарове!Много хубава ще стане,сигурна съм!
Хубави празници,Прелест!
цитирай
10. ufff - Верно, че прилича на палма. Всъщ...
07.04.2012 21:32
Верно, че прилича на палма. Всъщност, като се пръснат подобни стъкълца на случаен принцип, образуват интересни фигури - като в калейдоскопите. Само не са симетрични. Отдавна не съм виждала калейдоскоп. В детството ми продаваха навсякъде. Не е трудно човек да направи сам за подарък на дете.
Колко хубаво си го рекла: омилостивени парченца стъкло. Не бодат, не режат. Тъмните са от строшени бирени бутилки. Белите и синкавите - от буркани. Всичко това е било изхвърлено на плажа от летовниците. Морето е добър санитар и ювелир, но не бива да се прекалява с търпението му.
Благодаря ти за идеите!
Светли празници, Слънчице!
цитирай
11. panazea - Чудни съкровища !Радват сърцето !
08.04.2012 12:36
Браво! :))))
цитирай
12. ufff - Браво! :)))) Благодаря, мила! ...
08.04.2012 14:59
panazea написа:
Браво! :))))


Благодаря, мила!
Честита Цветница!
Светъл, весел и пъстър празник за теб!
цитирай
13. alexs - След голямата буря толкова камъ...
08.04.2012 15:42
След голямата буря толкова камъчета и мидички беше изхвъляло морето!
Ето и тази моя снимка от моста ми за Сарафово в началото на март!
http://alexs.blog.bg/photos/82352/original/%D0%A1%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%84%D0%BE%D0%B2%D0%BE/morski-rakowini.jpg
Поздрави и хубав празник цветница!
цитирай
14. ufff - След голямата буря толкова камъ...
09.04.2012 10:38
alexs написа:
След голямата буря толкова камъчета и мидички беше изхвъляло морето!
Ето и тази моя снимка от моста ми за Сарафово в началото на март!
http://alexs.blog.bg/photos/82352/original/%D0%A1%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%84%D0%BE%D0%B2%D0%BE/morski-rakowini.jpg
Поздрави и хубав празник цветница!


Благодаря, че ми показа тази "бурна" снимка, Алекс! Много е красива.
Май всички ни гони носталгия по летните плажове;)

Светли великденски празници!
цитирай
15. pevetsa - БЪДИ!
09.04.2012 17:02
На мен ми прилича на ИН, ... остава да намериш и ЯН :))))))
Благословения Уффф :)))))))
цитирай
16. ufff - Прилича, прилича
09.04.2012 19:01
pevetsa написа:
На мен ми прилича на ИН, ... остава да намериш и ЯН :))))))
Благословения Уффф :)))))))


Двечките си вървят в комплект, и другото е там, но невидимо;) Харесах интерпретацията ти, защото инян-четата много приличат на графичния знак на рачешката ми зодия. Попитах разбирачи така ли е, щото хабер си нямам от астрология, но рекоха, че онова в графиката било друга история;)

Благодаря и поздрав, Певецо!
)
цитирай
17. magicktarot - Според мен е пътепоказател, казващ "Назад, към Природата и към Себе си!" :)
10.04.2012 09:42
Привет, Уфф! И аз тъгувам за всеки един минал досега март (дори още откогато март не се е казвал март), но се кефя и на април, нищо, че е понамусен тия дни, ще се отсърди - лесно му минава! :)))
цитирай
18. ufff - Според мен е пътепоказател, казващ ...
10.04.2012 19:39
magicktarot написа:
Според мен е пътепоказател, казващ "Назад, към Природата и към Себе си!" :)
Привет, Уфф! И аз тъгувам за всеки един минал досега март (дори още откогато март не се е казвал март), но се кефя и на април, нищо, че е понамусен тия дни, ще се отсърди - лесно му минава! :)))


Оле, добре, че не ми хрумна да обявя конкурс за най-оригинална интерпретация. Имаше да се чудя на кого да дам наградата. И каква да е тя))). (Пък аз не харесвам конкурси без награди или такива, с които само отбиват номера. По-добре да не ги обявяват). Много ми хареса тълкуването ти. Прозвуча ми поетично.
Април е хубав, но предсказуем - с едно тазгодишно изключение. През март се случват по-интересни неща - тогава човек не знае кога ще го връхлети пролетта.
Здравей, приказнице!
цитирай
19. alhimik1 - В нова светлина виждам нворческото ти въображение...това което правиш е зареждащо с позитивна сила...и пречистващо, Таня, браво ти!
12.04.2012 09:52
През март се случват по-интересни неща - тогава човек не знае кога ще го връхлети пролетта.

Наистина човек не знае кога ще го връхлети любовта...чистата...на мисълта. :)))
Док
цитирай
20. ufff - Нали?!
12.04.2012 22:00
alhimik1 написа:
През март се случват по-интересни неща - тогава човек не знае кога ще го връхлети пролетта.

Наистина човек не знае кога ще го връхлети любовта...чистата...на мисълта. :)))
Док


Със смиг;)
цитирай
21. tili - Поздрави от една друга
13.04.2012 22:58
нещосъбирачка:)))
Не тъгувай сега за Март, да не говорим за ланшния сняг. Работа ни чака. Има да си събирамеее:))))))))

Весели Христови празници!!!
цитирай
22. ufff - Весели празници, Tili!
14.04.2012 10:45
tili написа:
Поздрави от една друга нещосъбирачка:)))
Не тъгувай сега за Март, да не говорим за ланшния сняг. Работа ни чака. Има да си събирамеее:))))))))

Весели Христови празници!!!


Охо! Щом разрешаваш, веднага си прибирам "нещосъбирачка" за епитет. Много по-добре от "нещотърсач", защото резултатът е осигурен.)
На работа! Дръжте се плажове, идем!
:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ufff
Категория: Хоби
Прочетен: 591680
Постинги: 54
Коментари: 1214
Гласове: 6556