Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2012 00:24 - Продължение
Автор: ufff Категория: Хоби   
Прочетен: 6436 Коментари: 16 Гласове:
28

Последна промяна: 31.03.2012 00:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
на предишната тема
...
.
.
.
~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~
      Беше много заразително. Да плажуваш на 24 март.  Топло, ама топло.  Пък кой да се сети за бански по това време на годината. Престраших се и плахо си попекох четвърт час гръбно-раменната повърхност (само). Тц. Не е интересно. Беж! Отидох  да топна крака в морето (по почина  "кой ще опита сега да я спре, нейното е силното синьо море").

image

      Да, ама не! Почувствах се така, все едно съм стъпила в контейнер с лед. Единият ми крак моментално изтръпна. Знам си, че няма да ме приемат в Клуба на моржовете. Къде се бутам?

image

       Я по добре да събираме камъчета!        Този път  подходих естетски - без да грабя с шепи. Загубих веднага едно като великденско яйце и друго, прилично на мраморна стълбичка, та не успях да ги заснема. Но останалите също си ги бива. Заформи се интересна колекция:  
"Перленото оченце"
image

"Кокалчето"
image

"Портокаловото резенче". Като истинско е.
image

"Японската градина"
image    image


"Морски плод"
image
~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~

следва продължение




Гласувай:
28


Вълнообразно


1. mt46 - Браво,
31.03.2012 08:21
Колекционерке на Камъчета!... Сигурно си много богата... :)
цитирай
2. hristo27 - Идва лятото с него морето ще стане ...
31.03.2012 09:30
Идва лятото с него морето ще стане наистина чудесно!
цитирай
3. ufff - Здравей!)
31.03.2012 10:12
mt46 написа:
Колекционерке на Камъчета!... Сигурно си много богата... :)


И на стъкълца:) Ще ги покажа в следващия постинг. Всъщност съм богата с приятели. Сигурна съм, че и ти.
цитирай
4. ufff - Идва лятото с него морето ще стане ...
31.03.2012 10:14
hristo27 написа:
Идва лятото с него морето ще стане наистина чудесно!


Ице, нямаш представа как чакам това лято. И в планините е супер!


цитирай
5. martiniki - пуу - да ти завиди човек
31.03.2012 15:53
съкровища си събрала

(Ако решиш може да ми пратиш някое по приятел, който е тръгнал към Варна. Онова, което ти се откъсне. Виж великденското яйце добре ми звучеше;))
цитирай
6. ufff - :)
31.03.2012 16:20
martiniki написа:
съкровища си събрала

(Ако решиш може да ми пратиш някое по приятел, който е тръгнал към Варна. Онова, което ти се откъсне. Виж великденското яйце добре ми звучеше;))


Знам кой е приятелят (пу, да не му е уроки!), но нямам представа дали ще можем да се засечем с него. В противен случай ще дойдеш лично да си събереш трофеи:):):) Ще ти запазя "японската градина", другите са дребосъци, тя изглежда най-авторитетно.
{}
цитирай
7. alexs - ах! морето!
31.03.2012 20:43
ах!
морето!
цитирай
8. ufff - )))
31.03.2012 20:55
alexs написа:
ах!
морето!


И наистина ни спасява:)
( Угасих осветлението за Часа на Земята, та едва виждам клавишите, но си струва сигналът в нейна чест).

цитирай
9. ami - :)
02.04.2012 11:49
Портокалчето е егати слънцето :))) Богаташка такава ! То раци по камънаци..- къде другаде да ги дириш ;)))
цитирай
10. ufff - Портокалчето е егати слънцето :))) ...
02.04.2012 12:28
ami написа:
Портокалчето е егати слънцето :))) Богаташка такава ! То раци по камънаци..- къде другаде да ги дириш ;)))


`бсолютно!;););) Всичките раци са от един дол дренки, макар сурови да не са червени като тях.
Портокалоподобното се оказа рапаново парче, интересно обработено от морската вода.
{}

цитирай
11. aqualia - Много е светло при теб, ufff!
05.04.2012 19:56
Приятно ми беше! Поздрави и ще си открадна бистрата вода с отблясъците... за малко!
цитирай
12. ufff - Поздрави и на теб!
05.04.2012 20:23
aqualia написа:
Приятно ми беше! Поздрави и ще си открадна бистрата вода с отблясъците... за малко!

Заповядай! Греби колкото искаш! Морето ще ти се зарадва, че го харесваш. Скоро ще ни позволи да се топваме целите в него. Още малко търпение;)
()
цитирай
13. elineli - Ех, смело Уфче! :)
06.04.2012 19:54
Вече си се и "къпала"! Аз отидох с идея за печене, но се оказа спане ... Топлят приспивно пустите му портокалови късчета слънчице ! :)))
цитирай
14. ufff - Вече си се и "къпала"! Аз ...
06.04.2012 20:17
elineli написа:
Вече си се и "къпала"! Аз отидох с идея за печене, но се оказа спане ... Топлят приспивно пустите му портокалови късчета слънчице ! :)))


:))) Къпане - правилно си го сложила в кавички;););), но най-нахално смятам да броя онова потапяне за първата си морска баня в тазгодишния календар. И да не се бях топнала, пок щяхда го броя. Стигат ми солените пръски))). Пък плажуването си беше истинско;) радвам се, че по същото време и ти си се пекла в друго крайче на същото моренце. Направо сме си имали "жива верига" (е, малко разпокъсана, но истинска плажна) по Черноморието в края на март. Открихме летния сезон)).
Печенето и спането много си подхождат. Едното никак не пречи на другото, даже му помага.
Радвам се, че ми подаде морски сигнал.
Ето и от мен един (следи морза на кирилица) :
---·
·
...
-
..
-

.--.
.-..
.-
...-

;)
цитирай
15. elineli - Разбрах те!
06.04.2012 20:24
Обаче да ти кажа много прилича на татуировката ми ! :) (Добре, че отидох с компания, че иначе щеше да си изгори/я мърцина :)))
цитирай
16. ufff - Обаче да ти кажа много прилича на ...
06.04.2012 20:54
elineli написа:
Обаче да ти кажа много прилича на татуировката ми ! :) (Добре, че отидох с компания, че иначе щеше да си изгори/я мърцина :)))


Е, щом разбираш от татуировки, няма никакво съмнение, че си истинско морско момиче. Плажуването е най-интересно с компания. Още повече, ако компанията е добре въоръжена с кисело мляко против изгаряния. За какво са приятелите!
))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ufff
Категория: Хоби
Прочетен: 594703
Постинги: 54
Коментари: 1214
Гласове: 6556