Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2008 12:29 - Измервания без замеряне
Автор: ufff Категория: Други   
Прочетен: 6410 Коментари: 26 Гласове:
3

Последна промяна: 26.12.2010 18:40


Как мерите крачките си?
Според броя на спъванията или боя (ръста) на напредъка? Аз започнах да ги измервам според осъществяванията на истините.
 В момента устните ми са залепнали. Искам да изрека едно предупреждение, а не мога. Виждам една несправедливост, не, нещо повече - истинска измама, но противната идея да не наранявам чувства  ми пречи да изкажа на глас  това, което всеки момент ще ми извади очите.  Ще задържа дъха си, ще  скрия зрението си и ще тръгна по другия път. Най-дългият. Но поне по него ще виждам крачките дори опипом. Ще сглобя пъзела с други буквички, с онези, които не лъжат, не мазнеят, не лепнат, не бодат, не убиват на чепика. И не убиват сантименталните разкази за за най-красивата тамянова алея на света.
Крачките към себе си. Без затваряне на капаците.





Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gitchkagramatikova - Отново се радвам...
21.11.2008 13:16
че първа се включвам в коментарите.
Танцовата стъпка на тангото ми се струва удачна пред артернативата да тъпчеш като мушкато на едно място. Е стига човек по някое време да се усети, че твърде страстно върви назад и да мине на фокстрот, за да завърши с ча-ча.
А стъпките към себе си са винаги безшумни, грациозни и огледални. "Лебедово езеро", ще ме разбереш.
Не знам обаче дали аз съм ти вникнала в мислата, но това не ми попречи си плещя тук разни неща. Поздрави!
цитирай
2. ufff - ;)
21.11.2008 13:28
Гери, благодаря ти! "Плещи" ги - каквото си искаш. Кеф ми е. Танцувалното ти "плещене" ми идва като плещи, т.е. рамене, на които да се опра, преди да да съм се спънала в нещо нетанцуващо.
{}
Бих се радвала да заформиш серия от танцуващи стихотворения! Ще съм им страстна читателка.
С поздрав най-сърдечен!
цитирай
3. gitchkagramatikova - Еее...
21.11.2008 13:37
това не е "Денсинг Старс", Уфче. Няма награди и аз не съм Аня Пенчева. :))))
Но като ми се дотанцува, ще те поканя. Може и дует да заформим, искаш ли? :))))
Абе откъде го вадиш това чувство в Хулите? /сори, замразила съм си ника там, но те чета и изпадам в почти вселенска еуфория от лупингите ти!/ ;)))
цитирай
4. ufff - Няма нужда от награди, мила!
21.11.2008 13:44
Думите танцуват добре, защото не се състезават. Точно затова.
Не знам какво значи замразяване на ник, но аз май съм направила същото за неопределено време;). И за да не ми е омразно от лицемерните топлини на прагматиците. Преосветиха ми се очите от елекрожЕните.
Целувки ти!
цитирай
5. martiniki - посоката е правилна
21.11.2008 19:30
четох преди време Мигел Руис и четирите му споразумения със себе си, които се опитвам да си набия в дебелата глава, за да дишам дълбооко и да си вървя без да ми пука от кал, боцкащи думички, мислички-червейчета и други, съпътстващи всеки път пренебрежими неудобства
цитирай
6. ufff - Всеки ден, мила martiniki,
21.11.2008 20:34
вместо молитва си казвам безброй думички от типа: че хората грешат, защото са хора; че сме слепи за истинските истини; че лицемерието, подлостта и т.н. съпътстват човечеството от люлката му; че всеки ежедневно води някакава борба за оцеляване. Но се нервя, когато борбата не е за насъщния или за истинска духовност, а за фалшиви ценности; когато оцеляват най-фалшивите люде и използвачите, които умеят да замажат очите на другите, след което постигат безпроблемно целите си. Отвратена съм от това, че няма нужда от лупа, за да видиш целите на тези хора и все пак им минава номерът. Ъф! ПовърнЯ направо!
цитирай
7. dana55 - Уф,
22.11.2008 07:18
Заболяно, изболяно...

И никакво затваряне на капаците.
Ако знаеш какъв изгреев е днес - тъмносиви и наситенорозови облаци се прегръщат, аха да избухнат в оранжа на утрото.
цитирай
8. ufff - Дани, сърдечнице!
22.11.2008 07:35
Би ми се искало в такъв ден да съм в планината. Вместо това ще трябва да се затворя на тишина и да обработвам едни материали, които не търпят отлагане. Изгревът наистина е прекрасен. Вече успях да се разходя навън ). И в "моето" небе е със същата гледка. И май розовото преобладава;).
{}
цитирай
9. sowhat - знаеш ли уф
22.11.2008 08:37
пак ще повторя мантрата си за страха:
„Не бива да се страхувам. Страхът погубва разума. Страхът е онази низка смърт, която носи пълно унищожение. Аз ще се изправя с лице срещу моя страх. Ще му позволя да мине по мен и през мен. А когато отмине, ще извърна вътрешното си око, за да проследя пътеката му. Там, откъдето е минал страхът, няма да е останало нищо. Ще остана единствено аз.“

пусни думите. след всичко ще останеш само ти.
:)
цитирай
10. ufff - Все
22.11.2008 08:42
си мислех, че не е дошло времето за изваждане на преглътнатите думи на бял свят. Но не бива да се отлага, благодаря ти. Време за страшилищата на свобода).
{}
цитирай
11. sowhat - просто си мислех уфи
22.11.2008 09:20
че чудовищата трябва да са навън а не вътре в нас :)
цитирай
12. ufff - Да!
22.11.2008 09:46
Хиляди пъти съгласна!
цитирай
13. eien - След като прелетях над няколко съмнителни авантюри на духа в блоговото пространство,
23.11.2008 15:35
каква радост ме споходи, попадайки тук!
Поклон!
Ейен
цитирай
14. ufff - Здравей, Ейен!
23.11.2008 20:50
Радвам се да те срещна с "Добре дошла!" на страничката ми.
цитирай
15. rumyrayk - прегръдки скъпа,
25.11.2008 15:41
от още една любителка пешеходка:)
цитирай
16. ufff - Благодаря ти, Ру!
26.11.2008 05:40
Чудесно е това за `пешеходстването`. Как иначе пътищата ни щяха да се пресекат!
)
цитирай
17. meiia - Напоследък
28.11.2008 10:04
по-малко взех да меря крачките си, но това е друга тема, на закъснялото ми развитие;;)
А сега сериозно, няма майтап, "по осъществени истини" е много точна мярка за напредък към..други измерения, щото, обикновено, не е лесно да се случва това и ни се отщява да преправяме света все за наша сметка. Но си има и забавна страна тази философска, емоционална и като цяло житейска мъдрост или отрезвяване: започва по-малко да ни пука. Ако обаче сме развил и синдром на прекалената сетивност, тогава наситина е по-добре да се насовим към себепреоткриването и себемоделирането си. Той, светът, и без това няма да се оправи..:)
цитирай
18. stasja - не
21.12.2008 11:51
знам как ги меря, но е важно да има напред, да има движение
Уффи, весели празници, щастие и любов!!!
и мнооого здраве!
цитирай
19. ufff - Мейчо,
30.12.2008 07:53
има един важен етап в крачките. Това е , когато спрем да се оглеждаме. Сезонът на уверените крачки. "Той, светът, и без това няма да се оправи"
))))
цитирай
20. ufff - Стасиии,
30.12.2008 07:54
да живее движението!
Една щастлива и успешна 2009 г. за теб! Нека!

{}

цитирай
21. daringrain - Какъв прекрасен подарък...
10.01.2009 11:25
...ми е и това място, и този текст. Тези истини...
цитирай
22. ufff - Благодаря ти, daringrain!
10.01.2009 20:42
Чувствам се така, все едно си дошла на гости в дома ми. Усещането е велико!
цитирай
23. eola - оставих...
23.09.2009 22:36
съвсем наскоро лъжите и несправедливостите на тези, които ги раждат, да си ги носят - нека на тях им тежат. крачките са си мои, напред, леко встрани понякога. но не мога да спра да вървя. :) много хубав текст, благодаря!
цитирай
24. ufff - Re: eola
24.09.2009 17:42
Всъщност аз ти благодаря - за потвърждението "крачките са си мои". Може да са колебливи на моменти, може да объркват "танца", но са си достойни и мои. Радвам се, че вървим в една посока;)
цитирай
25. alhimik1 - :)...крачките...крачките...Уфффинка
04.10.2009 13:45
и виждам се крача до теб....хванал те за ръка, мило дете...по тази кървава Голгота...с кръста на вярата... нагърбил съм го...за по- добър живот...за децата ни, не за друго.
цитирай
26. ufff - Re: alhimik1
05.10.2009 05:55
Благодаря! Така правят приятелите.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ufff
Категория: Хоби
Прочетен: 591654
Постинги: 54
Коментари: 1214
Гласове: 6556