Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2010 13:23 - Малкият мъж на грозната "мис"
Автор: ufff Категория: Тя и той   
Прочетен: 4286 Коментари: 12 Гласове:
13

Последна промяна: 07.03.2010 19:35


Този мъж е много малък -
ей толкова: .
- събира се върху драскотината на най-малкия ми нокът.
Не знам защо се занимава с мен.
Където и да отида,
той  вече е бил там,
отправяйки строго и предварително поверително предупреждение
да не ме харесват.

Защото той не ме харесва.
И слава Богу!
Ура!
Виждам, че
харесва само грозни (ама много), комплексирани
и нахъсени  за значимост
(в очите на слепите) жени -
невзрачници,  които
знаят наизуст книгата
"Всички начини да накараме един мъж да си повярва,
че ни харесва".
Всъщност май и аз ги харесвам, тези женици, поучителни са -
те винаги успяват.
Браво!
По правило малките мъже са обречени
на големи капани.

Извод: аз не съм грозна.

Освен това
  нито веднъж не харесах малкия мъж на грозната мис.
Той се смалява пред очите ми, а тя бързо старее и става
все по-грозна,
и по-грозна,
и той скоро ще забележи това.
Ще си намери друга: по-млада и пак грозна (но не чак толкова) мис;
тази ще се самоубие - не от любов,
тя не признава "не" за отговор.

Защо разказвам за тях ли?
Те наистина не ме интересуват,
но нямаше как да не забележа
един театър на прашинки пред погледа си,
преди да пусна прахосмукачката.

А! Между другото,
я да ви питам защо
някои наричат осветения от слънцето прахоляк
светлина?




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Много злобно ,
07.03.2010 13:36
наистина злобно написано
цитирай
2. ufff - Не е, lidis,
07.03.2010 13:48
повярвай ми. Не ме отъждествявай с лирическата говорителка. Само описвам неща, които наблюдавам в ежедневието. Забелязах (всъщност - показаха ми го) един мъж, който мрази всички, които не харесват неговия избор. А тя - тази "мис" наистина не е за харесване - и по характер дори, подмолна е, лицемерна и лъжлива, цени приятелствата само според ползите от тях. Дотук нищо лошо, лошото е, че "малкият мъж" си о-т-м-ъ-щ-а-в-а по различни начини на всички, които не се съгласят да `и се възхищават, без значение мъже или жени. Всъщност всичко това е донякъде комично - зависи от кой ъгъл ще го погледне човек;)
Споко, аз съм само страничен наблюдател). Не съм "вътре" в историята.;) Но след тази публикация - може и да стана;). Че като ме "подпукат" и мен. )))
цитирай
3. sowhat - много е готино
07.03.2010 14:24
и много добре те разбирам )))))))))))
цитирай
4. ufff - re: sowhat
07.03.2010 15:11
sowhat написа:
и много добре те разбирам )))))))))))


Знаех си.
)))))


цитирай
5. alhimik1 - никога не съм приемал на сериозно дребни мъже...комплексари са си, знам,
08.03.2010 09:39
ходят с дебели подметки носовете им вирнати, "онези" им работи малки и "движат" с импозантни на пръв поглед, на втори поглед "джадиии" хпхе...и душите им дребни дребни чак дребнави...не говорим за изключенията...те знаем потвърждават правилата;)

е, сега и мен ще "подпукат" уфинка...но "когато са двама - страшно няма"!

Иначе к,во...прахолякът си е прахоляк...много дребни частици, ама много дребни...под лупа да ги гледаш ))))))))((
п.п.
Честит ти празник и не за един ден да си обичана!
Никос
цитирай
6. eien - "Всъщност май и аз ги харесвам, тези женици, поучителни са - те винаги успяват".
09.03.2010 10:56
Ехххххх, уффф, опазил ме Бог от техните успехи. Не ги искам, не ми трябват!
Я, да си я караме безуспешно неуспешни!
цитирай
7. eola - !
12.03.2010 21:39
а така! браво и благодаря - казала си го вместо мен ;)
цитирай
8. ufff - re: alhimik1
03.04.2010 10:21
alhimik1 написа:
ходят с дебели подметки носовете им вирнати, "онези" им работи малки и "движат" с импозантни на пръв поглед, на втори поглед "джадиии" хпхе...и душите им дребни дребни чак дребнави...не говорим за изключенията...те знаем потвърждават правилата;)

е, сега и мен ще "подпукат" уфинка...но "когато са двама - страшно няма"!

Иначе к,во...прахолякът си е прахоляк...много дребни частици, ама много дребни...под лупа да ги гледаш ))))))))((
п.п.
Честит ти празник и не за един ден да си обичана!
Никос


)
Всъщност аз го рекох в метафоричен смисъл, истинският ръст няма значение; виждала съм дребни мъже, много достолепни; респектиращи и в същото време - мили, но щом казваш... Ти си по-компетентен за хората от мен. Аз съм забляна и не обръщам внимание кой на какви подметки е))))). Благодаря ти за коментара и съпричастието. Е, това не е наш проблем;)
Щастливи празници, с много уют в тях!
цитирай
9. ufff - re: eien
03.04.2010 10:33
eien написа:
Ехххххх, уффф, опазил ме Бог от техните успехи. Не ги искам, не ми трябват!
Я, да си я караме безуспешно неуспешни!


Да, мила eien, хиляди пъти да! Но не знам защо чисто по женски ми е жал за тези комплексирани (защото това е второто име на вопиющата показност) женици и даже си мисля, че ако се "спънат и паднат", аз бих изприпкала да ги вдигна. Но за "малките" мъже не ми е жал. И не бих тръгнала да им отварям очите. Защото те са безнадежден случай. )
Весел Великден за Вас и много щастие!
цитирай
10. ufff - Re: Eola
03.04.2010 10:35
eola написа:
а така! браво и благодаря - казала си го вместо мен ;)


Е, това не е много за чудене, като се има предвид колко често с теб сме на една вълна). {}

Щастливи да са ти празниците!

цитирай
11. mia2442 - Този малък мъж...често го срещам...
25.06.2010 12:01
...дали неговата мис не му дава биле за смаляване...;)
Поздрави, Уф - хареса ми финалът с прахосмукачката!;)
цитирай
12. ufff - mia2442
26.06.2010 10:05
Не знам. Според мен си го "пие" доброволно. Може би смятам така, защото съм привърженик на сентенцията "Каквото човек сам си направи, и Господ не може да му стори".
Здравей! )
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ufff
Категория: Хоби
Прочетен: 594551
Постинги: 54
Коментари: 1214
Гласове: 6556