Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2010 12:32 - защото
Автор: ufff Категория: Поезия   
Прочетен: 8106 Коментари: 16 Гласове:
16

Последна промяна: 26.12.2010 19:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
къщите на колела паркираха в сърцето ми
а времето препусна по ливадите
не ми е юнско
с капки ръж - ядра безчетни -
се пълнят  старите дъна на вадите
чадър четворен
пази от посоките
в които иска да се ливне облакът
облакътено
в планове и срокове
лицето ми
мечтае своя двойник

да е тъй глух, че да не вижда тропота
да е тъй сляп - да не дочува залези
и хром да е - до невъзможен ропот
и глупав - тъй, че Господ да го пази





Тагове:   двойник,   наивник,   покойник,


Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mamas - Да го (те) пази Господ!
19.06.2010 13:00
Благословено да е Дар-словото ти!
цитирай
2. ufff - Прекрасно пожелание!
19.06.2010 13:15
Благодаря ти! Какво повече му трябва на човек!
{}
цитирай
3. martiniki - "_"
19.06.2010 15:22
Kakвото си пожелаеш и е най-доброто за теб от мен и съботния скитник;)
цитирай
4. ufff - martiniki
19.06.2010 15:28
Ооооо, съботният скитник си е тук, ура! И танцуващата с дървета се е прибрала.
Затова стана топло и хубаво!
{} {} {}
цитирай
5. martiniki - той бил странник
19.06.2010 15:33
забравила съм, ама все тая скитник, странник...прибрах се понаслънчена и напеперудена, другото бързо забравям;))
цитирай
6. ufff - Наистина,
19.06.2010 15:36
сега като ме замисли, драга ми слънчено-пеперудена, странник е по-добре от скитник. Защото скитникът само скита, а странникът хем скита, хем е странен;)
Има повече екстри))))))
цитирай
7. mia2442 - Красиви капки ръж...:)
20.06.2010 09:41
"Колкото по-малко знаеш, толкова по-просто е да живееш. Знанието те прави свободен, но нещастен. Ела, пий с мене за наивността, глупостта и за всичко, което може да се причисли към нея: любовта, вярата в бъдещето, мечтите за щастие, прелестната простота, изгубения рай..."
И за няколкото капки ръж...
цитирай
8. ufff - mia2442
20.06.2010 09:53
mia2442 написа:
"Колкото по-малко знаеш, толкова по-просто е да живееш. Знанието те прави свободен, но нещастен. Ела, пий с мене за наивността, глупостта и за всичко, което може да се причисли към нея: любовта, вярата в бъдещето, мечтите за щастие, прелестната простота, изгубения рай..."
И за няколкото капки ръж...


Знанието е болка. Благодаря за умните думи, mia2442! Много сериозен подтекст.
Идвааааам! )
цитирай
9. eola - ако махнем
20.06.2010 11:41
чадъра, ще видим един вдигнат палец на авто-стоп... Поне така го усетих, някога надявах тази маска и Господ много ме е пазел...
Хареса ми с натъжеността си по...
цитирай
10. ufff - eola
20.06.2010 11:51
eola написа:
чадъра, ще видим един вдигнат палец на авто-стоп... Поне така го усетих, някога надявах тази маска и Господ много ме е пазел...
Хареса ми с натъжеността си по...


Уместна си както винаги. Благодаря ти!
цитирай
11. evilyosha - ти представяш ли си само :)))) ...
20.06.2010 13:32
ти представяш ли си само :))))
глупав двойник на лицето ти?!
имам си въобръжение на въоръжение ама хич не ми се връзва!
тц!
от изминалия девети все се усмихвам за теб- това юни и юли все ги бъркам
ама си те обичам, да знаеш!
цитирай
12. ufff - evilyosha
20.06.2010 14:14
evilyosha написа:
ти представяш ли си само :))))
глупав двойник на лицето ти?!
имам си въобръжение на въоръжение ама хич не ми се връзва!
тц!
от изминалия девети все се усмихвам за теб- това юни и юли все ги бъркам
ама си те обичам, да знаеш!


Благодаря ти! Хубаво ми е да се усмихвам с теб. Под секрет - юли;).
Глупавият двойник е перфектната самозащита. Честна дума!
{}

цитирай
13. alhimik1 - И да бъде любов и мир за поетичните души...Уфффи:)))
21.06.2010 08:44
а двойникът...той е много коварен, акоасоциираме с Тошко Колевият "Двойникът".
п.п.
Но ако си припомним, че;)...че е имало император Клавдий...тогава несъмнено ще ги надживеем теди войнстващите бездария и хитри "селяни" изпълзяли от всевъзможни дупки и сокаци и тръгнали към морето, което виждат като Гооляма литературна нива...
цитирай
14. ufff - alhimik1
26.06.2010 10:08
Не съм компетентна по литературните ниви.
Просто понякога човек има нужда от двойник, за да може да остане на спокойствие със себе си. И по други причини. Но няма и няма. Аз не съм срещала своя.
)
Здравей!
цитирай
15. meiia - Сърце
29.06.2010 18:36
като къмпинг.. Значи много слънце има в него!:)
И бряг, и море...
А сега, взех да се чудя и мая, понеже Бог от доста неща ме е опазил и .. изводът е ясен:))
Отново многостранната ти и запомняща се гледна точка!
цитирай
16. ufff - meiia
02.07.2010 23:51
meiia написа:
като къмпинг.. Значи много слънце има в него!:)
И бряг, и море...
А сега, взех да се чудя и мая, понеже Бог от доста неща ме е опазил и .. изводът е ясен:))
Отново многостранната ти и запомняща се гледна точка!


Наздраве за къмпингуващите! И за слънцето в джулая! И за някои коктейли откъм правилната гледна точка;););)
{} {} {}
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ufff
Категория: Хоби
Прочетен: 591642
Постинги: 54
Коментари: 1214
Гласове: 6556