Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.09.2007 11:22 - А пък моят е...
Автор: ufff Категория: Поезия   
Прочетен: 2676 Коментари: 8 Гласове:
4

Последна промяна: 26.12.2010 18:31


"Да, ама конят ми е зелен"(из популярен виц)


Така лииии?

А пък моят е брашнен
чувал. Това де, конят ми, пегасът.
Изтупвам си го
най-прецизно всеки ден
и ръсва дръжки, въшки, едър пясък,
хербарии, бодили, някой чеп,
месарска кука, лъсната до блясък,
костилки всякакви,
обратен жлеб,
веднъж дори изтръсках диворасляк
на нещо, дето само питомей
и никога не иска да дивее,
но стават грешки, както и да е.
Сега се чудя пък културното къде е,
че култиваторът задръсти се
с компо(с)т
и хърка като коледно добиче.
Сред пръст на кръст
разпънато синее
едно втрещено
есенно кокиче,
изпаднало по грешка
от Пегаса.
Ще ми плати той!
Този път я втаса!

Отивам в коневръза- що да видя:
днес за капак взел- снесъл ми яйца.
Но нищо- не е като кон с капаци.
Сега разбрах защо е със перца.


Тагове:   кръст,   пясъчник,   компот,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - :)
07.09.2007 10:25
а палачинки ?
цитирай
2. martiniki - a хаааааааааааа!
07.09.2007 23:06
излових ли те на зеления кон :Ь
цитирай
3. ufff - Ще си направим, sowhat,
08.09.2007 10:34
та пушек ще се вдига
(както ги правят в китайски тиган)
;)
цитирай
4. ufff - По коням,Martiniki! Пора!)))))
08.09.2007 10:45
Време за конска продукция.))))
И сцена-
ризъм даже.


цитирай
5. martiniki - хе хе
27.08.2008 20:17
търсих го този стих да го покажа, да го развея, тъй да се каже, и виж какво ти намерих

В червеното на конските очи
синее изумрудено зелено,
в околоплодните води
на изгрева
увиснало пембено
се слива с бяло вдъхновено
и розови кокичета се лъсват
сред черен сняг.Но после ги обръсват...
и спрей от жълто-лилавите билки
създават там натрупани могилки
от ангелски подстригани крилца,
с които си играят сто деца.
Зеленият ми кон се спъва често,
но пак полита.Presto!Presto!


като ответ на АНГ овия зелен кон ;))))))))
цитирай
6. ufff - Martiniki-iiiiii!
28.08.2008 12:12
Въобще не подозираш как ме развесели;))))) Бях го забравила това).
Благодарско!
цитирай
7. alhimik1 - И да влезе конят! ))))))
25.12.2010 17:10
аз, един изтърсак, снасящ запъртъци и надушващ крастави магарета през девет блога в десетия хе хе пхех

:))) Светло да ти е, Уффф-инка
цитирай
8. ufff - alhimik1
26.12.2010 13:05
alhimik1 написа:
аз, един изтърсак, снасящ запъртъци и надушващ крастави магарета през девет блога в десетия хе хе пхех

:))) Светло да ти е, Уффф-инка


Аплодисменти за Пегас-а. И чисто новия му цвят, зелен. Запъртъците не са твои. Някой ти ги е подложил;););)
Светлина да ти е тоже! Но от пъстрата.
Наздраве!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ufff
Категория: Хоби
Прочетен: 591672
Постинги: 54
Коментари: 1214
Гласове: 6556