Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2011 23:23 - Който се бои от мечки, да не ходи в гората
Автор: ufff Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5432 Коментари: 13 Гласове:
32


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



с намигване
към
sowhat   относно една про_теза



Разтварям ги. Ръцете за прегръдка.
Все някой трябва да ме предаде.
Длъжен е. Как ще позная глътката
      страдание,
      щом съм в добри ръце.
Трябва да свиквам. С мрачните прогнози
на дискомфорта в трънени венци.
С истините. С гнилоча на розите,
с фалша в сладкопойните певци.

Обичам те, предателю любезни,
защото ти ме учиш на живот.
Саксиеното кротичко отглеждане
ще ме лиши от вкус
           на вряла пот.

Когато съм сред кал, в (от)лична криза
самозаблуди или суета,
предател хвърля ми последната си риза,
изтегля ме с въже от пропастта,
от мен спасява ме (така излиза)
и ме обесва горе, на върха.

[;)]

____________

И едно древно парче, което няма връзка с темата, но ми хареса, защото  хем е неспокойно (в текста), хем става за пре_pro_релакс (в нотите) - любопитна комбинация, а не ми се пуска отделен постинг.
Припявам му: " Тоой, същи скитник като мееен, без  цел като мееен,  той  свири на китара и хармооониика; аааз, аз пея"
и т.н.




Тагове:   vagabondo,   noi eravamo solo due,   саксия,   senza sax,


Гласувай:
32



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bizcocho - "Как ще позная глътката ...
05.01.2011 01:53
"Как ще позная глътката
страдание,
щом съм в добри ръце." - !!!!

"предател хвърля ми последната си риза,
изтегля ме с въже от пропастта,
от мен спасява ме (така излиза)
и ме обесва горе, на върха." - !!!!!!!!!!!!!
цитирай
2. ufff - bizcocho
05.01.2011 02:23
bizcocho написа:
"Как ще позная глътката
страдание,
щом съм в добри ръце." - !!!!

"предател хвърля ми последната си риза,
изтегля ме с въже от пропастта,
от мен спасява ме (така излиза)
и ме обесва горе, на върха." - !!!!!!!!!!!!!


Благодаря, мила bizcocho, че прочете това и с реакцията си направи безсъницата
ми (от неочакван зъбобол) по-поносима!

Нека ти е една здрава, успешна, обичлива и сред верни приятели 2011 година!
цитирай
3. mia2442 - Хей, Уфинко, готино намигване в про и анти тезата!;)
05.01.2011 05:58
А нали и има теория, че Христос сам е настоял пред Июда да бъде предаден, за да се изпълни пророчеството и да може да се възвиси...Июда е бил най-близкия му човек и е направил огромна жертва с името си, като се е съгласил накрая...
/само подхвърлям идея за стих, но от гледната точка на т.нар"предател" - спасител/
Успех при зъболекаря!
цитирай
4. ufff - mia2442
05.01.2011 06:54
mia2442 написа:
А нали и има теория, че Христос сам е настоял пред Июда да бъде предаден, за да се изпълни пророчеството и да може да се възвиси...Июда е бил най-близкия му човек и е направил огромна жертва с името си, като се е съгласил накрая...
/само подхвърлям идея за стих, но от гледната точка на т.нар"предател" - спасител/
Успех при зъболекаря!



;)
Добра за разнищване история, Миа!) Може да роди творба, защо не.

А сега стискай палци, пък аз ще стискам зъби до зъбешкия кабинет. Ох, зъболекарите са истински приятели, смятам, помагат на човека в беда. Добре, че не са импресионисти ;)

Благодаря за чудесния коментар! И читателстването!
цитирай
5. evilyosha - Танечка, това ми дойде точно
05.01.2011 07:56
в хармония с размислите тези дни. Както винаги- убийствено точна!
Стискам палци да си ходи точно тази зъбо-болка :)
цитирай
6. hristo27 - В десетката! Подрави за хубав ...
05.01.2011 11:03
В десетката!
Подрави за хубав ден!
цитирай
7. ufff - evilyosha
05.01.2011 16:51
evilyosha написа:
в хармония с размислите тези дни. Както винаги- убийствено точна!
Стискам палци да си ходи точно тази зъбо-болка :)



Хармония - една от най-хубавите думи на света. ) Благодаря ти!
Зъбоболката се уплаши от моята твърдост и решителност)))) Да, трябва да ми сложат портрета като светъл пример за стоицизъм на стената на зъболекарския кабинет, "Ни дума, ни вопъл, ни стон" )))) И нито един зъб няма да бъде принесен в жертва на Огун (бразилско божество, което си пада по болката и е закрилник на зъболекарите, войниците, конструкторите - питай Дилма Русеф;) ). Ура!

{}{}{}
цитирай
8. ufff - hristo27
05.01.2011 17:10
hristo27 написа:
В десетката!
Подрави за хубав ден!


Аааа, тренирала съм с дартс, затова;)

Здравей и хубава да ти е новата година!
цитирай
9. martiniki - мммммм
05.01.2011 19:17
вкус на вряла пот!
Вярно, така е, виновни сме си за всички предателства, да не сме се доверявали...бих си избрала дървото само, или поляната
благодаря, че го написа така, че да го помириша!
цитирай
10. martiniki - виж какво клипче ми остави Фейщица днес
05.01.2011 19:42
навърза ми се-текста на песента с про_теза-та

http://vbox7.com/play:664587f4
цитирай
11. ufff - Права си,
05.01.2011 20:07
не съм очаквала, че ще дойде момент да "задраскваме" хора от списъка с приятелите. Май през годините останаха онези, с които си надушихме "кръвната група" при първо "помирисване". За себе си мога да кажа, че не задрасквам първо предателите. Давам им втори шанс. Може да са се издънили поради най-обикновена човешка глупост. Знам ли ги... Пък и нямам чак толкова предатели в близост. Навреме съм ги "отсвирила" явно (извинявам се за жаргона, но ми се вижда точен). Първи задрасках използвачите. Онези, които се обаждат само когато имат нужда от мен и се стремят да се държат в такова обкръжение, от което ще извлекат някакви ползи. Ходят предимно на места, където ще ги забележат, събират се с хора, които ще им дадат някакъв тласък (в добре прикрития кариеризъм) и в същото време се представят за самата скромност, невинност и... ангели безподобни. Готови са да станат на постелки за пода, на подлоги, на какво ли не, само и само да успеят в това, което са намислили. Лесно заблуждават приятелите си, но не и когато гледаш отстрани. Така по-добре се вижда какво става.) Много преиграват и прекалените им възторзи ми идват в излишък.
Мир на праха им.
После "отсвирих" комплексарите. Т.е. онези, които прикриват комплексите си зад авторитарно поведение и навирен нос.
Трето: дадох зелена улица в обратна посока, на всички, чиито устни ми се усмихват, но чийто поглед ми казва, че биха ме удавили в капка вода, ако можеха (явно съм им засегнала някакви интереси, но за мой лош късмет не се сещам какви).
Странно, дори не мога да им се ядосам на такива. Единствените случаи, в които се шокирам, са когато гореизредените започнат да дават акъл на околните по морал, доброта или почтеност. Е тЕ тогава наистина се облещвам.
Слава Богу, тези зачеркнати люде бяха малко на брой, явно все пак светът е пълен със свястни хора, та ми останаха мнооооооооооого приятели. Надявам се, че ще ми стигнат до края на света.
Аз пък ужасно много съм благодарна на Sowhat, която, както останалите ми приятели, често провокира интересни теми за размисъл у мен.
Благодаря и на теб, че си добър читател и слушател. И добър, земен човек. Без превземки.
{} {} {}
p.s.Mоите почитания към feishtica за клипчето. Бръкна ми в мозъка.
цитирай
12. alhimik1 - остро перо...абсолутли...и остър ум си, Уфффи, направо ги поряза, наряза и отряза;))
06.01.2011 15:14
"изтегля ме с въже от пропастта,
от мен спасява ме (така излиза)
и ме обесва горе, на върха.!

За много години!
И мноооого приятели, свястни хора!

цитирай
13. ufff - alhimik1
06.01.2011 16:50
alhimik1 написа:
"изтегля ме с въже от пропастта,
от мен спасява ме (така излиза)
и ме обесва горе, на върха.!

За много години!
И мноооого приятели, свястни хора!



Много ще са годините, приятелю, щом са сред свестни хора, защото се научихме да отвяваме плявата от зърното ).
Наздраве за теб и твоите близки!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ufff
Категория: Хоби
Прочетен: 591647
Постинги: 54
Коментари: 1214
Гласове: 6556