Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2010 00:01 - Навънско
Автор: ufff Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8221 Коментари: 14 Гласове:
19

Последна промяна: 03.07.2010 00:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

        Жега, ама жега. Грешка, че слязох две спирки по-рано. Не ми е до джогинг, просто ми се вървеше пеш, бааавно, много бавно. Съжалявам. Сега ще се влача по нанагорнището към къщи. Леко облекло, леки сандали, лека чанта, а ми е тежкоооо! Притиска ме околният въздух сякаш. Проклинам  своята плиткоумност. Започвам да  "мъдрувам" дали да не се кача отново на автобус и да си допътувам полагаемото, когато чувам следния разговор:
       - Мамо, като се приберем, може ли да изляза малко навън да си играя?
       - Ох, омръзнало ми е все да те прибирам от улицата!
       - Стига бе, мамо! Виж какво хубаво навънско време е!
       Става ми чоглаво. Спомням си за подобно време, позиция - минало далечно, когато и мен трудно прибираха вкъщи. Явно тогава все си ми е било`навънско`, макар че сега за пръв път чувам тази дума. И за капак ми е нещо `навътренско`. Чак кривунделско. А, не! Трябва да взема  спешни мерки, за да се отърва от тежкотоварното настроение. Обаче как?  Не ми подхожда на годините да се заровя в пясъчника, да се покатеря на близката  черница в бялото си панталонче или да викна съседките да си играем на мижанка (демек жмичка) и да се стреляме с куршумчета от теснолистен живовляк  (завиваш стъблото на примка, леко придърпваш и цък! – стреля бе! Т.е. стреляше – по смътни спомени). Да му се не види! Е как да ми е навънско! 
Точно сега няма как.
Някой друг път… в друго време. 




Тагове:   черница,


Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. evilyosha - Това предрождественското навъ...
03.07.2010 10:44
Това предрождественското навътренско ли е? Я се отърви от него бързо :))
цитирай
2. ufff - evilyosha
03.07.2010 13:59
evilyosha написа:
Това предрождественското навътренско ли е? Я се отърви от него бързо :))


Evilyosha - {}!

Бинго! Това ще да е!
Но бързо си задействах защитните механизми. Устроих си едно статично "навънско". Пльоснах се на канапето под една хууубава сянка пред най-близкия попътен коктейлбар, поръчах си накакво коктейлче: много зелено, много безалкохолно (заради жегите), с як лед, с някакви листа вътре и свежо, ама свежо. Стана чудничка имитация на навънска сиеста. Ех, ако имаше как и да си подремна там, но пусто благоприличие...!)))))
цитирай
3. martiniki - смятам след малко
04.07.2010 09:25
да съм навънско:)

Плажна неделя за теб!
цитирай
4. ufff - martiniki
04.07.2010 10:48
martiniki написа:
да съм навънско:)

Плажна неделя за теб!


Благодаря, плажно и за теб скоро! )
цитирай
5. eien - Не, мила уфффф, не някой път, някой ден...
04.07.2010 13:50
Сега!
Go for it now. The future is promised to no one.
Прегръдка от Токио. Сега!
цитирай
6. ufff - Колко е хубаво
04.07.2010 13:59
човек да знае, че някой някъде по света се сеща за него.
Веднъж поетесата Камелия Кондова беше написала за приятелите: "Те са мойта забравена, затова пък убийствено важна,/великанска причина да твърдя, че светът е чудесен". Присъединявам се към думите `и.
Великански поздрав за Токио и великанска прегръдка за милата Еien в него!

цитирай
7. alhimik1 - Даа, навънско не е за предпочитане...затова излизам в късна вечер...
04.07.2010 18:03
Защото, Уфи, много е задушно от билкови изпарения, а и с превалявания от несбъднатости се получава съвсем навътрешно.От опит знам. Но писанието ти е леко и намекващо...какво?...че идват и плажности, но с 1 на умности .)))
цитирай
8. ufff - alhimik1
04.07.2010 18:14
Видно е, че имаш по-голям опит от мен, затова ще се доверя на преценката ти.
Плажни умнотии - аха! - намекваш за "чудаците по плажа". Да бе, къде изчезнаха всички тези хора?
)))
Здравей!
цитирай
9. soleilelle - ама, ако не ти е навънско как ще ГИ ...
04.07.2010 23:01
ама,ако не ти е навънско как ще ГИ срещнеш и после раците къде ще летуват? и въобще ще стане една каша...:)
цитирай
10. ufff - soleilelle
05.07.2010 01:14
soleilelle написа:
ама,ако не ти е навънско как ще ГИ срещнеш и после раците къде ще летуват? и въобще ще стане една каша...:)


Ох, да! Слава Богу, че понякога идват навънските състояния, инак бихме пропуснали всички чудаци. Че и раците)))))
Здравей!
{}
цитирай
11. panazea - Сега ,ако не си поиграем , кога?
05.07.2010 10:09
Още си спомням хубавия филм "Момчетата от улица Пал" и как едното танцуваше на път за вкъщи! И как бих искала и аз така свободно да си потанцувам! Ще избера място ,където никой не ме познава и ще затанцувам! Тъй да знаеш ! Поздрав,момиче!
цитирай
12. ufff - panazea
05.07.2010 20:49
panazea написа:
Още си спомням хубавия филм "Момчетата от улица Пал" и как едното танцуваше на път за вкъщи! И как бих искала и аз така свободно да си потанцувам! Ще избера място ,където никой не ме познава и ще затанцувам! Тъй да знаеш ! Поздрав,момиче!


Класика!
)
Виж това:
http://www.youtube.com/watch?v=31ZTzhpOKMg&feature=related

Пожелавам ти да се сбъдне твоят танц!
С поздрав най-сърдечен!
цитирай
13. mia2442 - Сладурко,
07.07.2010 08:36
Когато отида в парка с дъщеря ми, тя често роптае - понеже си подскачам, пея, бера цветя и тя мърмори:" Мамо, чувствам се като твоя майка, спри да се държиш като тийнейджърка!":):):)
Та и на мен често ми е навънско ...:):):)
цитирай
14. ufff - Намирам те
13.07.2010 22:59
за една достойна "навънска" майка, която смело защитава честта и поддържа до блясък имиджа на така онеправданото инак майчинско съсловие. С твоя помощ графиката тръгна нагоре. Благодаря ти за което. {}
Може някой път да се присъединя към компанията, за да станем мнозинство спрямо тийнейджърската клика и да им дадем да се разберат. ))))) Жалко, че синът ми излезе вече от тийнейджърска възраст. Щеше да ми е драго да съм му опозиция))))
НО: смятам, че и само двете с теб можем да дадем навънски отпор на милиони тийнейджъри, при това без никакви жертви;) Още се смятам за доста добра на дартс, жабешки камъчета и тем подобни. Опасявам се обаче, че младежта си пада предимно по навътренските (разбирай компютърни) игри. В тази област пък татковците им станаха сериозна конкуренция, та горките дечица ще трябва да се примирят със средното положение;)
Нищо де. Всекиму своето.
Времето е наше! Венсеремос!
)))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ufff
Категория: Хоби
Прочетен: 594642
Постинги: 54
Коментари: 1214
Гласове: 6556