Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2008 20:06 - * * *
Автор: ufff Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2790 Коментари: 8 Гласове:
4

Последна промяна: 26.12.2010 18:35


Поисках да ми одушевиш само три желания. Ти ми изпълни сто непоискани. Вземи си обратно тези  дефектни нещения. Те са неустойчиви.  Прегарят на слънцето, лекьосват се от дъждовете, свиват се от студа. Умаляват, спояват се едно с друго.  Стават на някакво общо желание. 
Но то не е моето. Моето желание си върви в комплект само с другите две.  При това без да се сливат. Разликата между едно и три желания не е същата като между `сбогом` и  `с  богом`, а като между  квадрат и куб.
Не ми казвай, че пак е грешка в програмата!


Тагове:   не те искам,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gitchkagramatikova - Виж ти, виж ти...
05.11.2008 22:32
Напоследък все по-често попадам тук на познати и приятни никове... :))
Здравей отново!
Поздравявам те с една песен, която много обичам заради свободолюбивото й послание:

http://vbox7.com/play:2eb2601c
цитирай
2. ufff - Здравей, Гери!
05.11.2008 23:13
И на мен ми е драго да те видя!). Известно време бях забравила, че имам блог тук. Вече смятам да се активизирам повече.
Благодаря заа поздрава! Дойде ми на място. Сега "идвам" при теб да те поздравя и аз с нещо.;)
цитирай
3. eola - спрях...
23.09.2009 22:30
да желая. оказа се, че старите ми мечти се сбъдват, когато забравя з тях. аман от гаври ;)
цитирай
4. ufff - Re: Eola
24.09.2009 17:36
eola написа:
да желая. оказа се, че старите ми мечти се сбъдват, когато забравя з тях. аман от гаври ;)


Мдааа! Случвало ми се е и това. Но най-гадното е да се сбъднат, когато вече не ги искам. Старите желания. Изтървали са влака и пристигат с моторетката. Айде, молим ти се! След дъжд качулка! Верно си е гавра))
Здравей!
цитирай
5. alhimik1 - ох, колко познато усещане:(
04.10.2009 13:51
не зависи от нас ..."с богом" предпочитам...а гавра, според мен;) е силна дума...а "след дъжд качулка" си я обичам...от малък))))
цитирай
6. ufff - Re: alhimik1
05.10.2009 05:49
Следдъждовната качулка не е за предпочитане. Всяко нещо - навременно да е, да си придружава времето).
цитирай
7. henzelski - Ух, че хубаво!
09.09.2011 16:59
Завиждам ти, Уффи... :)
цитирай
8. ufff - Завиждам ти, Уффи. . . :) Радвам ...
09.09.2011 17:10
henzelski написа:
Завиждам ти, Уффи... :)

Радвам се, че хареса изказването ми, Краси, но онова, вътре, не си е завиждане. Като иска човек три желания, а не едно, а не 100, трябва да му се изпълнят и трите, а не 100 други, нали така. Или поне навреме;)
Благодаря ти, че прочете това!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ufff
Категория: Хоби
Прочетен: 594644
Постинги: 54
Коментари: 1214
Гласове: 6556