Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2014 22:36 - Това любовта е странно нещо .
Автор: slaveofreedom Категория: Други   
Прочетен: 846 Коментари: 0 Гласове:
3



Това любовта ако може така да се изразя си е"Бало майката БРАТ". Чувам че била най -страхотното чувство , намало нищо по -хубаво от това да обичаш. Даа добре напълно ви подкрепям в това мнение *подметна той съркастично и се изхили фалшиво*. Аз например си харесах едно момиче на което по обясними причини няма да споменавам името . И кво сега яздя еднорог и плюя дъги?  Не ! Сега съм по притеснен , ядосвам се че не знам какво мисли тя за мен чудя се дали не ме мрази . Гледам я и ми става тъжно .И кво това ли е толкова невероятното чувство ?! Любовта е кучка и написах историята си само за да го докажа , но със същата доза оптимизъм от преди искам да обнадеждя всички мои калпави събратя които не могат да питат момичето на мечите си дали ги харесва , като нормални хора а само си пишат с тях и дори не са си говорили с тях. Любовта е кучка ! Как това е надежда ще попитате . До сега всяка кучка е въртяла най -неочакваните номера и е била опитомявана в прекрасна женска , затова вярвайте в иронията на съдбада и въпреки грозните си лица и нивото ви на задръстеност не спирайте пред нищо за да спечелите момичето искрено важ влюбен Бастун Slaveoffreedom ! Чао !



Гласувай:
3



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: slaveofreedom
Категория: Други
Прочетен: 15313
Постинги: 7
Коментари: 5
Гласове: 21
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930